Honda CBX 750 F2

V-twin!

Die hard MF'er
5 mrt 2007
613
102
Te Koop CBX 750 F2 met volledige kuip uit 1989

Motor ziet er nog zeer netjes uit voor zijn leeftijd en is nog geheel origineel.

Volgende onderdelen zijn vernieuwt

Voorvork keeringen
Banden circa 1000km mee gereden
Koppeling platen
Balhoofd lager
Accu

Alles werkt zoals het moet. Enkel loopt de accu leeg als je het contact aanzet er zit dus iets niet goed in de bedrading. De Dynamo de spannings regelaar en de startmotor zijn gecontroleerd en deze zijn goed. Dus er moet naar de bedrading gekeken worden.

Voor 1250 euro mag hij opgehaald worden.

199495IMG_0713.jpg

345065IMG_0714.jpg

458590Afb0045.jpg

479268Afb0046.jpg

576064Afb0065.jpg

115951Afb0066.jpg

073426Afb0067.jpg

124263Afb0068.jpg
 
Laatst bewerkt:
Edit: Accu loopt niet meer leeg spannings regelaar was toch niet goed meer is vervangen a 100 euro. Startmotor koolborstels vervangen. Start dus weer goed.
 
De overweldigende reacties zouden je iets moeten vertellen... stevige prijs voor zo'n fiets, dus als je denkt dat hij het waard is zul je om te beginnen supergoeie foto's neer moeten zetten. Als je het model niet kent, valt van deze kiekjes niks te maken.
En kilometerstand wellicht...
 
Laatst bewerkt:
zo een hebbik erook staan...

full


full



mot zeggen, kom van 'n suzuki Tl.. maar prestaties vallen me 'n beetje tegen ;)
 
Motor staat nog steeds tekoop heb er nog een aantal foto's bijgevoegd.

Ook heb ik nog een verheul hoes erbij.

En om eerlijk te zijn als hij koud is tikt hij wat maar dat schijnen ze allemaal wel wat te doen.

edit: Km stand is 51000
 
Laatst bewerkt:
Ik meen me te herinneren dat ze nieuw stevig aan de prijs waren. Mede daardoor is het nooit een verkoop succes geworden.
Tegenwoordig noem je zoiets een ondergewaardeerde fiets. Het ziet er allemaal best strak uit, is technisch gewoon goed en toch wil niemand zo'n ding hebben.

En ik heb al genoeg motoren dus ik hoef hem ook niet. Maar ik sluit niet uit dat ik ooit eens zo'n ding op de kop tik.
 
Ik heb een f uitvoering gehad, dus zelfde motor maar met een kleinere kuip als de f II.

Probleemloze fiets waar ik heel wat km. op gereden heb. Met hydraulische klepstoters dus nooit meer kleppen stellen. Achteraf geloof ik dat ik va nal mijn motoren aan deze motor het minste onderhoud gehad heb.

Absoluut een ondergewaardeerde motor maar ja, daar zijn er wel meer van.
 
Terug
Bovenaan Onderaan