PeterCBX750F
Rookie
T.k.a: Honda CBX750F
-Bouwjaar 1987 (laatste productiejaar van dit model)
-750cc 4-cilinder 16-klepper met 91 pk.
-Hydraulische klepstoters, dus kleppen stellen is niet nodig.
-Ik heb deze motor 1,5 jaar geleden gekocht bij 77000 km. Ik heb er in deze
periode 20000 bijgereden , ik ben er o.a. 2 keer mee naar Duitsland geweest.
Vorige maand nog naar het Zwarte Woud. Dit alles zonder problemen, ik doe hem
weg omdat ik de overstap wil gaan maken naar een VFR.
-De motor is ook geschikt voor langere bestuurders, omdat je vrij rechtop zit (ik
ben zelf 2,02m.)
-Inclusief Krauser K2 kofferset.
Onderhoudgeschiedenis:
-Nieuwe uitlaat
-Nokkenasketting vervangen
-koppelingsplaatjes vervangen
-Naaldbuizen van de carburateurs vernieuwd, waardoor het verbruik verbeterd is
van 1 op 13 naar 1 op 16.
-Banden: Bridgestone BT45; voor nieuw, achter 2000 km.
-Nieuwe remblokken voor en achter.
-Nieuwe accu
Vraagprijs: 1200,-
-Bouwjaar 1987 (laatste productiejaar van dit model)
-750cc 4-cilinder 16-klepper met 91 pk.
-Hydraulische klepstoters, dus kleppen stellen is niet nodig.
-Ik heb deze motor 1,5 jaar geleden gekocht bij 77000 km. Ik heb er in deze
periode 20000 bijgereden , ik ben er o.a. 2 keer mee naar Duitsland geweest.
Vorige maand nog naar het Zwarte Woud. Dit alles zonder problemen, ik doe hem
weg omdat ik de overstap wil gaan maken naar een VFR.
-De motor is ook geschikt voor langere bestuurders, omdat je vrij rechtop zit (ik
ben zelf 2,02m.)
-Inclusief Krauser K2 kofferset.
Onderhoudgeschiedenis:
-Nieuwe uitlaat
-Nokkenasketting vervangen
-koppelingsplaatjes vervangen
-Naaldbuizen van de carburateurs vernieuwd, waardoor het verbruik verbeterd is
van 1 op 13 naar 1 op 16.
-Banden: Bridgestone BT45; voor nieuw, achter 2000 km.
-Nieuwe remblokken voor en achter.
-Nieuwe accu
Vraagprijs: 1200,-
Laatst bewerkt: