Honda Combi Lookwell M58

Jeroen

MF veteraan
31 aug 2003
4.526
2
Emmeloord
Vorige week gekocht, zie dit topic.
Maar tis toch niet helemaal wat ik ervan verwacht had.

Ik was nl. opzoek naar een pak voor de wat koudere dagen en vanwege de gevoerde jas van dit pak dacht ik het gevonden te hebben. Zondag even uitgetest, en inderdaad het torso blijft lekker op temperatuur. Missie geslaagd zou je zeggen ware het niet dat mijn nageslacht bijna wegwaait vanwege de hoeveelheid winddoorlatend textiel wat daar aanwezig is. Daardoor voegt het eigenlijk niets toe aan mijn huidige Alpine-pak en ik vind het een beetje overdreven om 2 pakken aan te houden.

Vandaar wederom in de verkoop:

Lookwell Honda Combi
Maat 58 (1,97m@105 kg)

Zelf gekocht van 1e eigenaar en inmiddels 1 week en 100km minder nieuw.
Pak verkeerd op een paar plekjes op de knieën na in nieuwstaat

Piccies:

Lookwell.jpg

Lookwell%202.jpg

Lookwell%203.jpg


Vraagprijs is weer € 275,-
Mail mij op jeroen (@) djahroon (punt) demon (nl)
Of bel: Nul zes 51 57 60 06 voor een pasafspraak
 
Laatst bewerkt:
Pak is welliswaar gebruikt, maar heeft niet zoals in een ander topic gesuggereerd wordt, beschadigingen. Althans, als je met een leren pak op je knieen gaat zitten, en de ondergrond is wat ruw en hard dan blijven er wat onomkeerbare plekjes achter. Das alles wat er aan dit pak mankeerd, meer niet!

:)

Reeds 1 passessie voor komende Zondag gepland. Pmugen komt als het goed is ff buurten. :)
 
En dat is niet door gegaan.
Bel me ff als je nog langs wilt komen. Nummer staat hierboven.

Skupke...
 
Mwah...
Das wel heul veul voor thermo ondergoed...
Nee, ik ga een goeie textielbroek kopen. Een jas heb ik al.
 
G_U_U_S hoorde niks op de sms, maar pak kan voor mij dus waarschijnlijk niet doorgaan (andere prioriteit voor de SP nu...).

Maar daarom maar even een kick voor jou!
 
SMS? :?
Hij blijft voorlopig hangen waar hij hangt. Dus mocht je nog bedenken....

Thx voor de Kick.
 
SMS? :?
Hij blijft voorlopig hangen waar hij hangt. Dus mocht je nog bedenken....

Thx voor de Kick.

Nogmaals een kick: ik had je gesmsd idd, maar ik ben er al achter dat het idd niet goed is gegaan, alles wat ik die dag verstuurde was niet aangekomen en vice versa....

financieel gezien zit er nog ff niet in.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan