• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Honda Cr 125 uit 1982 kopen?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tvdh
  • Startdatum Startdatum

Tvdh

MF veteraan
Lid geworden
1 mei 2012
Waarderingsscore
376
Hallo.

Ik sleutel veel aan motoren en zo nu en dan koop ik een niet loper op en maak die weer lopend voor verkoop.

Maar nu vroeg een klasgenoot aan mij of ik een een Cr 125 uit 1982 wil kopen, loopt goed maar versnellingsbak zit vast, krijg er wel een losse versnellingbak bij dus dat kan ik maken.
Maar zijn de pakkingen voor die dingen nog een beetje aan te komen?

Waterpomp is schijnbaar nog goed wat opzich al bijzonder is.
Maar durf het niet goed aan uit angst dat ik hem niet kan verkopen.

Is er iemand die misschien wel geinteresseerd is in zoiets?
Foto's moet ik nog krijgen van hem die zal ik dan meteen erop zetten.

Kan voor onderdelen gebruikt worden maar ook als project schijnbaar, maar zit tuurlijk wel veel werk aan.

Kan iemand mij ongeveer vertellen wat de verkoopwaarde van zoiets is?

Groeten Tom.

Laatst bewerkt:
1982?

Dan moet hij écht super gerestaureerd worden (dus museumstaat), dan wil een verzamelaar zo'n ding soms wel kopen.

Zoniet dat is heb je meer kans bij de de oud ijzer boer om een fatsoenlijke prijs te halen.

Indien de CR een kenteken heeft kan het nog best een interessante fiets zijn voor de verkoop. De nieuwe generatie motorrijders mag op alleen lagvermogen fietsjes rijden waar deze zomaar tussen zou kunnen vallen.

Hallo.

Ik zelf ga hem uiteraard niet restaureren geen tijd voor, maar ik wil hem gewoon opkopen, maken en doorverkopen aan iemand die hem wel wilt restaureren, of aan een crossmotorzaak hier in de buurt verkopen die keiveel sloop crossmotoren opkoopt.

Kenteken heeft hij niet.

Ik wil gewoon wat handig geld verdienen, dus ik moet een beetje een indicatie hebben.
Maar ik wacht denk ik de foto's effe af en dan ga ik wel naar die motorzaak kijken wat hun er nog voor geven.

Handig geld verdienen is moeilijk in de crosshandel op dit moment ;)

@ El Snorro.

Hoef ik niet rijk te worden ervan ;)
Maar die motor kost praktisch niks dus vandaar :P

@ El Snorro.

Hoef ik niet rijk te worden ervan ;)
Maar die motor kost praktisch niks dus vandaar :P
Als hij praktisch niks kost kocht ik hem en probeerde hem in onderdelen te verkopen, er is altijd wel iemand op zoek naar die ouwe zooi ;)

Als hij praktisch niks kost kocht ik hem en probeerde hem in onderdelen te verkopen, er is altijd wel iemand op zoek naar die ouwe zooi ;)

:^
Motor in onderdelen is ook meer waard, dus als hij niet in de weg staat gewoon in onderdelen weg doen.

Hmmm das tuurlijk ook een optie, heb wel plek ervoor.
Hangt beetje af van wat die motorsloper ervoor geeft anders sloop ik hem denk ik voor de onderdelen.

Want een goede cilinder/versnellingsbak en dus ook een goede waterpomp deksel leveren al meer op dan wat die motor gaat kosten denk ik.

Cilindertje 100 euro?
Versnellingsbak 100 euro?
Waterpomp deksel? Geen idee

Groeten

Terug
Bovenaan Onderaan