Honda CR250 '98

Status
Niet open voor verdere reacties.

Honda nsr

Die hard MF'er
15 mrt 2002
917
0
nispen
Hierbij bied ik mijn honda CR250 uit 1998 te koop aan, omdat ik wil overstappen op een nieuwere motor.
De motor heeft deze zomer een nieuwe zuiger + big-end gehad, en sindsdien 10 uur gelopen.
Bij de motor zit een werkplaatshandboek, afdekkap voor het luchtfilter, en eventueel laarzen, niergordel, broek en bodyprotector. Daarnaast nog een goede zuiger, pakkingset en wat kleine onderdelen.
De banden en ketting + tandwielen van de motor zijn in goede staat.
276423046.jpg

279553716.jpg
 
zou ik ook nog steeds een keer op willen crossen. Beetje modder scheppen, geweldig.

Wat is je vraagprijs voor dit trouwens?
 
Dat kan ;) Ik vraag er 1700 voor, je krijgt er dan evt. oude crosslaarzen (maat 47), handschoenen, broek, bodyprotector en gordel bij.
 
he, ik zie dat je in Nispen woont.. neem aan dat dat het plaatsje tegen grens is he?! Bij Roosendaal?

ikzelf kom uit Roosendaal en rijd zelf een R6. Toch wel is een leuk speelgoed voor opt strand bos of wat dan ook:) is dit een geschikt iets? of moet ik dan verderkijke?

Nick
 
Hoi,
Dat is inderdaad dat prachtige dorp tegen de grens ja ;)
Is inderdaad leuk speelgoed voor op stand / bos, maar veel beter voor op de cross baan. Kost niet veel, en kun je echt crossen. Bel maar als je interesse hebt;
0623383020
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan