Honda CR250cc 2-takt enduro (kenteken)

M@rtijn

MF'er
12 mei 2003
106
0
meppel
Hallo,

Hierbij bied ik mijn Honda cr250cc 2-takt aan.

Ik heb de motor nog niet zo lang maar na een aantal keren gecrosst te hebben ben ik erachter gekomen dat het totaal niks voor mij is. Het is een felle/pittige motor maar prima voor een beginner!

Het is een leuke crosser voor de beginner met kenteken dus is gewoon te verzekeren en je mag legaal over de weg. Echter de verlichting die erop zit werkt niet.

Kenteken en frame nummer komen overeen en kloppen gewoon! Het beestje komt uit '92

Prijs €1250 (bieden mag) nulzes-45826047

DSC00813.jpg

DSC00814.jpg

DSC00822.jpg

DSC00816.jpg

DSC00817.jpg

DSC00818.jpg

DSC00819.jpg
 
Laatst bewerkt:
Bieden maarrrrrr *D kom op dames en heren, straks met het heerlijke weer vol in het bos crossen !
 
Laatst bewerkt:
kick.... niemand die met crossen wil beginnen?? Heb er ook nog een aantal luchtfilters bij + wat spatborden enz.
 
bod van 900,-

haal ik hem snel op, als je motor 100% is
 
Wat is het recente onderhoud? Heb wel interesse en wil voor 1000 euro wel komen kijken. Maar iets meer info over recent onderhoud, aanpakken van de kickstarter, etc. etc. etc. is bij een 2takt welkom! ;)
 
Meer informatie:

Zuiger is vervangen door de laatste eigenaar, ik durf niet te zeggen hoeveel uur/km deze er nu in zit maar dit zal niet veel zijn.
Kickstart pakt hem goed en start meestal in 1 a 2 keer kicken.
Ik heb nog een nieuw luchtfilter die erin kan.

Verder kan ik er niet veel over vertellen omdat ik niet lang eigenaar ben geweest.


De mensen die bieden kunnen ook via de telefoon contact opnemen of via de mail/persoonlijk bericht



@ sjonny : €1000 mag je komen bekijken/ophalen

@ bmwtourer: €1000 mag je komen bekijken/ophalen

@ muskito: berichtje terug
 
Laatst bewerkt:
heb geen intresse maar meschien is het makkelijk om het bouwjaar er bij te zetten (kun je op je kentken papieren zien) als het een orgineel kenten is

en anders in je balhoofd staan nummer kan je via internet ook het bouwjaar achterhalen
 
Datum eerste toelating 30-06-1992(17,9 jaar)
Datum aanvang laatste tenaamstelling 14-05-2010(28 dagen)
Datum eerste afgifte Nederland 27-08-1993(16,8 jaar)
Status kenteken Geldig

Vertel maar waar die staat Heb er interesse in!

Te bezichtigen in meppel :) weg=weg

Je kan het beste bellen voor een afspraak.
 
Maar weer even een schopje naar boven....

Mensen die bieden laat dan ook nog een keer wat van je horen!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan