Dutch Steph
MF veteraan
- 18 mrt 2003
- 3.258
- 2
Weet iemand waarom de Deauville-site plat ligt? Toch niet opgeheven hopelijk?
De host wordt verhuisd. Via www.xs4all.nl/~yacon kan je r nog naar toe.
niet meer
Dan nu mijn vragen. Wie heeft er goede - en minder goede ervaringen met Honda-dealers in Den Haag en omgeving? Bij welke dealer hier in de omgeving valt er het beste over de prijs te onderhandelen? Ik ruil niets in en zal dus moeten onderhandelen over de nieuwprijs, accessoires, afleverkosten etc en neem aan dat daar toch korting op te bedingen valt. Hoeveel korting moet haalbaar zijn? Hebben jullie nog tips voor dit groentje voor wat betreft de aankoop?
Dag deauville rijders.
Hier een berichtje van een heel tevreden REVERE rijder, is van 1990 en gaf op de testbank 62,4 PK !!!!!!!!, na 15 jaar gereden te hebben !!
Iets meer dan de standaard deauville.
het leuke hieraan is dat je dat bij de deauville ook wel kunt bereiken
er zijn wel een aantal bedrijven die dit voor je kunnen doen.( dyno testen,).
Je zult versteld staan van de verbetering in trekkracht van je deauville.
Je kunt veel makkelijker meekomen met andere motoren.
Ik heb kennissen die hun Deauvile hebben verkocht en nu ook een REVERE rijden om deze reden, en om de instelbare deming .(niet te verwarren met de veervoorspanning)
Hallo iedereen,
Ik heb sinds een maandje ook een nieuwe Deauville. Na meer dan 20 jaar met choppers (Kawasaki Vulcan en Suzuki Intruder) gereden te hebben was het wel een hele aanpassing maar ik heb er nog geen seconde spijt van gehad, integendeel zelfs. Ik heb er ondertussen een goeie 1000 km mee gereden - zij het louter recreatief.
hallo allemaal,
Ik heb ook n Deauville sinds een half jaar.
Het is mijn eerste motor en het was niet bepaald mijn droommotor, maar toen ik er via via , goedkoop (97.000 km (= 97 Mm) dus ja...) aan kon komen, heb ik hem (zelfs zonder proefrit) toch gekocht. Na een paar ritjes kwam ik er achter dat de Deauville toch wel een heel makkelijke motor is. Hoewel het duidelijk geen sportmotor is, vind ik hem snel zat, ik kon redelijk meekomen met een oom op een Suzuki GSXR 1000 en een neef op een Yamaha R6...
Maar meestal rijd ik er gewoon rustig mee, tank gemiddeld 1:22, op een enkele keer na dan (=> zie 3 regels hierboven). Mijn motor heeft een hoge ruit, dus ik zit lekker uit de wind. Al heeft dat ook nadelen, want de topsnelheid is nog maar 160 en verder kun je zomaar 120 rijden waar je maar 60 mag, omdat je geen/minder snelheidsbeleving hebt door die ruit. O ja en ik heb er ook nog n grote topkoffer bij die ik ..ehm nog nooit gebruikt heb. Ik heb al genoeg aan de standaard koffers! Ze zijn erg handig voor schoenen en eventueel een jas of iets dergelijks (mijn schooltas past er ook in).
Mijn volgende motor zal waarschijnlijk iets sportievers worden, maar tot mijn afstuderen (nog 1 jaar te gaan) blijf ik lekker op mijn Deauville rijden.
Groeten
GJ
hallo iedereen,
ik ben hier nog maar net nieuw op de site...
Ik rijd nu nog met een deauville maar moet hem verkopen wegens medische reden (rugoperatie gehad)weten jullie iemand met intresse??
het is een blauwe van kleur van december 2003 met 10.000 echte km op de teller hij heeft een originele topkoffer in kleur van de moto in november 2005 heb ik er hand windbeschermers opgezet alsook een lederen tankbeschermer van het merk Bagstar tevens in dezelfde kleur als motor.
de moto is 100% ongevalvrij is heel goed onderhouden heeft nooit in de regen gereden en heeft altijd binnen gestaan toen er niet mee gereden werd.
alvast bedankt
groetjes deauke
Het is geen snelheidsmonster, maar aangezien 95% van mijn kilometers woonwerkverkeer is heb ik daar geen enkel probleem mee.