• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

honda dn-01 rijders ?

• Onderwerp starter Onderwerp starter shag
  • Startdatum Startdatum

shag

MF'er
Lid geworden
24 mei 2007
Waarderingsscore
0
Zijn hier Honda DN-01 rijders ? De onderwerpen die ik vind zijn al gesloten. Ik ben benieuwd naar ervaringen i.v.m. mogelijk aankoop van deze motor.

Geen ervaringen maar heb er pas nog naar gekeken bij Ten Kate motoren hebben ze er 1 staan . Zien er wel apart uit .

Jeetje wat een lelijk ding, zo lelijk dat ik het nog wel kan waarderen ;)

Honda_DN-01_ac10pz.jpg

:r

Ik vind m briljant! Lekker gedurfd en anders! Verder geen ervaring mee maar ik mag dit soort projecten wel!

Ik vind 'm ook erg vet, jammer dat het z'n tijd waarschijnlijk vooruit is.

Het is een tussenstop voor mensen die eigenlijk scooter willen rijden maar nog niet daar aan durven toegeven..
Kom op! Uit die kast!

Je ziet ze alleen in motorzaken, maar op de weg heb ik er nog nooit 1 gezien. Ben wel benieuwd of er mensen iets kunnen zeggen over het rijden op dat ding.

Jawel, ik heb er een. *O*
Wordt vooral voor woon-werkverkeer gebruikt en is zeer relaxed rijden. :Y
Doordat het design ff wennen is, staan er een aantal bij de dealers te verstoffen, maar daardoor zijn ze relatief goedkoop.
Of het wat voor jou is, ga je alleen achter komen door ermee te rijden.
Zet wel even jouw wensen en de voor- en nadelen van de DN-01, op een rij. Dan heb je achteraf geen verrassingen. Er is best nogal wat over te vinden op het internet.
Kom anders een keer langs voor een ritje en blabla. PB maar als je interesse hebt.

Jawel, ik heb er een. *O*
Wordt vooral voor woon-werkverkeer gebruikt en is zeer relaxed rijden. :Y
Doordat het design ff wennen is, staan er een aantal bij de dealers te verstoffen, maar daardoor zijn ze relatief goedkoop.
Of het wat voor jou is, ga je alleen achter komen door ermee te rijden.
Zet wel even jouw wensen en de voor- en nadelen van de DN-01, op een rij. Dan heb je achteraf geen verrassingen. Er is best nogal wat over te vinden op het internet.
Kom anders een keer langs voor een ritje en blabla. PB maar als je interesse hebt.

Kijk dat is top van je

Ik vind'm niet gigantisch lelijk ofzo. Gewoon een dikke tourmachine.

echt lelijk vind ik hem ook niet, zal wel ff wennen zijn met rijden denk ik.

had er toevallig paar maanden terug een zien rijden..
dacht even foto ervan maken.. nog niet eerder gezien dusja :P
[Dode link verwijderd]

Kom net uit Gildehaus van de motortreff. Daar stond er een in wit van een Duitser. Best veel bekijks dat ding en de meningen gingen alle kanten op. Ik heb zoiets van :

Dit is geen motor, maar een vliegtuig. ;)

Heb er gisteren op gereden, was even wennen als je van een er-6n afkomt, maar na 5 min rijden voelde het alsof ik al jaren op dit ding reed, heel makkelijk te rijden, de automaat (terwijl ik schakelen juist fijn) doet het voortreffelijk, zonder schokken (variable transmissie)....je zit wel erg laag en verwacht geen flitsende prestaties op de snelwegen.

Vind de looks erg bijzonder en persoonlijk wel leuk, de dn-01 maakt een goede kans voor een plek op mijn oprit...ik ga nog eens even met VDT ervaringen uitwisselen...

we gaan hier dus weer verder, inmiddels dus nog 1 iemand (pieter) die heer een dn-01 heeft verder zijn de berijders blijkbaar niet op het forum te vinden

Ik vind ze toch nog steeds iets aparts hebben...alsof ze zo uit die manga film "Akira" komen.

Check it out!

Terug
Bovenaan Onderaan