Honda Fireblade SC33 1998

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bart

MF veteraan
4 feb 2008
3.920
0
Oost'n vaant land
Te koop, nette goed lopende Honda Fireblade SC33 1998

Alle wielen die bij de motor zitten zijn 17", zowel slicks als velgen waar de regenbanden om heen zitten.
Achter paddockstand
Reservevelgen met regenbanden
Extra open demper van viper
Tweede originele demper met gat in zijkant
Instelbare Wilbers achterveer
Pirelli Diablo Superbike slicks SC1 & SC2
Stuurdemper
Stalen remleidingen voor
Stompgrip
Werkplaatshandboek
Paddockstand achter
Aangepaste rem en koppelingshendel
Rem schakelset aangepast zodat hellingshoek hoger ligt
Starlane GPS laptimer

Deze motorfiets rijdt nog super en ivm meer circuit willen rijden en stoppen met straatrijden ben ik op zoek naar wat nieuws! Inruilen is dus een optie als je wat nieuwers er op in te ruilen hebt.

Filmpje youtube op aanvraag.

Vraagprijs voor alles inclusief onderdelen is 1600 euro


full
 
Laatst bewerkt:
Erg fijn voor regenachtige dagen, motor voelt ook erg vertrouwd aan en heb op een natte baan 2:13 gereden op Assen met deze motorfiets.
large



Foto's van de fireblade
[pictures=motorstek,3599]
 
wat voor tijden zet zo motor nu met droog weer neer op CPZ en Assen?

wel complete bike met leuke extra's, succes met de verkoop.
 
Dank je mannen, lijkt mij ook niet veel geld voor zo'n complete motor.
Ik heb maar twee sessies droog Assen kunnen rijden, heb 2:05 gereden maar voor m'n gevoel kan het makkelijk nog veel sneller. Op een natte baan echter veel meer kunnen oefenen, daar heb ik een tijd van 2:13 neer gezet *D

In principe gaat er eerst niks weg mits de verkoper er voor kiest om spullen niet over te nemen.
 
Dank je mannen, lijkt mij ook niet veel geld voor zo'n complete motor.
Ik heb maar twee sessies droog Assen kunnen rijden, heb 2:05 gereden maar voor m'n gevoel kan het makkelijk nog veel sneller. Op een natte baan echter veel meer kunnen oefenen, daar heb ik een tijd van 2:13 neer gezet *D

In principe gaat er eerst niks weg mits de verkoper er voor kiest om spullen niet over te nemen.

:P
 
Vandaag een strakke 1:59 neergezet op TT Assen met deze motorfiets en nog steeds wel ruimte voor verbetering :Y *D
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan