Honda fireblade streetfighter project

mooi project!!

Wat ik zelf nog mooier zou vinden is een kortere uitlaatdemper. Dan komt het achterwiel en het gewijzigde kontje wat mooier uit.

Misschien heb je het al gemeld, maar welke kleur ga je hem spuiten?

Jeroen5
 
ik ben ook van plan een kortere carbon demper erop te zetten!


kleur ben ik nog niet over uit..


Bordeaux rood

metallic blauw


Een simpele strakke special paint.



Er is zoveel moois. maar weinig origineels :P
 
Vandaag stuurkuipje gekocht met handvaatjes en even de remhandles ingekort.



fotos0107yx1.jpg


fotos0104nx8.jpg


Koplampje zal niet ieder's smaak wezen, maar goed ik vind hem lekker strak/plat en simpel.

Ik hou niet zo van die uitstekende skelettekoppen ed. Of die alien kuipjes :D
 
Vandaag stuurkuipje gekocht met handvaatjes en even de remhandles ingekort.



[afbeelding]

[afbeelding]

Koplampje zal niet ieder's smaak wezen, maar goed ik vind hem lekker strak/plat en simpel.

Ik hou niet zo van die uitstekende skelettekoppen ed. Of die alien kuipjes :D
Dat kuipje kom je wel van terug zodra je in het donker heb gereden ;) Daarnaast is deze bike nu al veel te mooi voor zo'n kuipje! 8-)
Buddy zit is echt goed gedaan :Y :}
 
Misschien dat ik er ooit nog een derbi senda supermotard kapje op ga zetten, maar denk dat die te smal is..


Ik wil graag een beetje kleur voorin, daarom geen enkele lampjes.


In het donker rijden doe ik niet.


De kabeltjes wegwerpen is idd ook handiger :P



Nu zoek ik nog een mgm? onderkuip, die past goed. Weet iemand waar ik die kan kopen?



vspb wil ik ook nog een kleinere/strakkere voor.




Heb een 17inch velg gekocht, en een achterlicht met geintergreerde knippers besteld
 
Heb zo als ik eerder al zei een spoiler gekocht op e-bay voor 94 euro,deze staan er genoeg op.
Hier heb je de link,moet zeggen past super de gaten zitten eral in en de boutjes en moertjes zijn er ook bij.

duurt hooguit 15 minuten voor het plaatsen :Y
Kan je ook wel een foto sturen zoals ie bij mij op de bike zit ,maar wil je topic hier niet vervuilen :W
Kijk hier even http://cgi.ebay.nl/HONDA-CBR-900-RR...ryZ25645QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
 
ok, dankje! heb je misschien msn? je mag me wel toevoegen, altijd handig mede-fighters in de lijst.:

siepwokkel apestaartje hotmail.com

Of de foto mailen mag ook.
 
Misschien dat ik er ooit nog een derbi senda supermotard kapje op ga zetten, maar denk dat die te smal is..


Ik wil graag een beetje kleur voorin, daarom geen enkele lampjes.


In het donker rijden doe ik niet.


De kabeltjes wegwerpen is idd ook handiger :P



Nu zoek ik nog een mgm? onderkuip, die past goed. Weet iemand waar ik die kan kopen?



vspb wil ik ook nog een kleinere/strakkere voor.




Heb een 17inch velg gekocht, en een achterlicht met geintergreerde knippers besteld


zijn breed zat die kapjes... ;)
full
 
Hmz daar vind ik weinig aan. ik houd mooi deze erop. net even met mijn brommer bezig geweest en ik blijf hem vet vinden.. wat jullie ook zeggen.


Heb mijn uitlaat eraf gezaagd. Nu ben ik van plan een bos superbike dempertje erop te zetten.

of hebben jullie nog andere goede ideen, shoppen mag natuurlijk!


gr


fotos0111dc3.jpg
 
geen reactie.. haha toch maar mijn rvs systeem eronder gegooid... dan maar even op de bank. en als die ploft dan ploft die :P


fotos0112dy0.jpg
 
vind het ook een erg mooie lijn :) zouw meschien wel de demper wat inkorten en meschien ook de link pijp een beetje zodat de demper lager begint :)
 
Mooi die kont man maar ik ben misschien wel (iets) bevooroordeeld kijk maar
(foto van mijn blade)
full
 
lullo..

hoe heb je die lamp bevestigd?



vandaa lamp en 17inch velg binnengekregen

volgende week uitlaat verlassen/inkorten
 
Terug
Bovenaan Onderaan