Honda Fireblade voor MFers een vaste lage prijs 4000 euris!

Status
Niet open voor verdere reacties.

RRon

MF veteraan
21 nov 2005
7.486
0
Almere
Het gaat dus om een CBR954RR van 2002, een origineel NL motor! De motor verkeerd zowel optisch als technisch in erg goede staat. Hij heeft altijd al zijn beurten gehad en is altijd met zorg onderhouden en na iedere rit schoongemaakt!
Begin van het seizoen het de motor uitgebreid onderhoud gehad waarbij alle vloeistoffen en filters zijn vervangen, de kleppen zijn gesteld en er zijn nieuwe tandwielen en een nieuwe ketting gemonteerd!
In juli nieuwe Michelin Pilot Powers 2ct laten monteren, iets van 2000km mee gereden!
Op een heel klein ondiep krasje op de tank na, heeft de motor geen schade en ook is hij nooit gevallen!
De km stand is momenteel 48500 km, deze km's zijn voornamelijk gereden tijdens toertochten. Motor altijd goed warm gereden!!

Motor wordt erg compleet geleverd met de volgende extra's;

# Rode reflecterende rimstriping, dus mooi en effectief
# LED knippers rondom, geen weerstanden maar ander knipperrelais
# HELL, stalen remleidingen voorzijde, dit jaar erop gezet
# Zwart gespoten hugger
# Ariete aluminium haakse ventielen
# In mei vorig jaar een nieuwe YUASA accu laten plaatsen
# Bagster tankhoes met tanktas in kleuren van de motor
# Xenon van pilot, kleur 8000K met slimbalast (extra klein)!
# Echte Pazzo rem- en koppelingshendels, niet alleen mooi maar ook fijn in het
gebruik!
# MRA windscherm, lichtgetint en geeft tevens iets meer windbescherming!
# Seatcover, vervangt het achterste zitje, is origineel Honda en in de goede kleur!
# Valtermoto uitlaatophangbeugel, deze vervangt de duosteps!
# Gipro gearindicator, altijd zien in welke versnelling je rijdt!
# Carbon Laser Hotcam einddemper met linkpijp, met E-keur en DB killer, pas iets meer als 1 jaar oud!

Alle originele onderdelen zoals duoseat en uitlaat zijn niet tot nauwelijks gebuikt en dus zgan!
Ik ruil niets in en reden van verkoop heeft niets met de motor te maken!

Heb je vragen of wil je hem eens irl zien..............06-15669697!!

De prijs van de motor is een vaste prijs inclusief alle accessoires, mocht de motor niet voor de winter worden verkocht dan maak ik hem in de winter standaard en worden de accessoires los verkocht!

IMAG0147.jpg


IMG_2009.jpg


IMG_2011.jpg


IMAG0148.jpg


IMAG0150.jpg


_DSC0014.jpg
 
Laatst bewerkt:
Die kilometers zijn hem niet aan te zien.....prachtding met de mooie uitlaat!! Zit een heerlijk geluid in die hotcam's! En de prijs is hij ook zeker waard!

Dus ff een schopje omhoog dan maar...
 
Thanks allen! ;)

Hij is niet alleen mooi, maar ook technisch helemaal O.K.!

bug.gif
 
Zoals je aangeeft heb je er vaak mee getoerd, wat is een beetje gangbare afstand om te rijden zonder last van je pols/rug te krijgen? En wat haal je ongeveer op een tank aan km/gemiddeld verbruik?
 
Met dank aan mijn Zumo ben ik vaak voorrijder en ben dus vaak niet in de gelegenheid om veel te "spelen"onderweg! Overschrijd per ongeluk wel eens de max. snelheid maar ben geen racer. Na 2 jaar met mijn huidige pak heb ik pas 1 keer per ongeluk met mijn rechter kneeslider de grond gekust, kleine KD dus!
Dit om aan te geven hoe mijn rijstijl is!
Verbruik zal ergens tussen de 1 op 14/16 liggen, weet het niet zo heel precies omdat ik het van de motor minder belangrijk vind dan het verbruik van mijn auto! Tanken doe ik ergens na iets van 200/220 km en dan brandt het reservelampje nog niet!
Wat afstanden betreft, afgelopen zomer in Oostenrijk zonder al te veel moeite routes van 280/300 km per dag gereden. Last van polsen en rug heb ik eigenlijk nooit, hooguit in het begin van het seizoen wat vervelend gevoel van het ontkoppelen!

Voor wie zich een beetje in deze geweldige machine wil verdiepen wat leesvoer----> Hier klikken
Gaat over een 2003 Blade maar als ik mij niet vergis zijn er weinig verschillen, andere kleurstelling en geen lichtschakelaar meer!
 
Laatst bewerkt:
Voor de liefhebber doe ik er ook een digitale en papieren WPHB bij!

:]
 
IMAG0281.jpg


IMAG0280.jpg


De kleppen zijn gesteld, nieuwe tandwielen en ketting, goede banden.............op het onderhoud is nooit bespaard en dus heb je hier een motor die zonder kosten nog vele kilometers kan gaan maken...................wie maakt mij los??? :]
Onderhoud gedaan bij RG Tuning in Almere!!
 
Laatst bewerkt:
Mmmmmmmmmmmmmmm, weinig belangstelling! Ligt het aan de motor, de prijs of wordt er gewoon niets meer gekocht??

Tikkie omhoog dan maar weer eens! *O*
 
als ik 4 K had was ik vandaag nog langs geweest -O-

of ik moet ineens leuk verrast worden in maart door de belastingdienst na 2 jaar niet ingevuld hebben maar ik denk niet dat het gegoeg zal zijn :')
 
GB, thanks!! ;)

Focker, hard sparen en beloven dat je niet met hem gaat stunten, dan komt alles goed! _O-
 
Ondanks dat ie net een paar dagen te koop staat, denk ik dat je deze zo kwijt bent, dit model zie je niet veel in deze staat voor zo'n prijs te koop staan.

Komt er nog iets voor in de plaats?
 
Er komt zeker weer iets terug maar geen supersport meer en voorlopig ga ik het even zonder doen! ;)

De staat van de motor is zeker goed maar dat moet je hem wel zien en er heeft zich nog niemand gemeld voor een bakkie Nespresso! :P
 
Er komt zeker weer iets terug maar geen supersport meer en voorlopig ga ik het even zonder doen! ;)

De staat van de motor is zeker goed maar dat moet je hem wel zien en er heeft zich nog niemand gemeld voor een bakkie Nespresso! :P
Die Nespresso lust ik wel, maar ik heb al een leuke motor.


Kickje! *O*
 
Deze uitvoering heb ik ook gehad, probleemloos 50000 km op de klok gezet. Erg fijne motor, moet je wel snel kwijt zijn voor deze prijs.

Tevens een kickje ;)
 
met droog weer is het een leuk ritje... helaas ziet het er voor eht weekend iets minder mooi uit though. ik blijf het topic wel ff volgen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan