Weer een stap verder. Na al het gedoe liep de motor nu op 4 cilinders. Ik heb 1 defecte bougie gehad, slechte kabelboom van pickup spoel naar cdi. Verkeerd aangesloten bobine, vacuüm brandstofkraan welke maar op 1 leiding benzine door gaf. En nu als laatste, zoals jullie inderdaad aangeven, een fout in de carburateurs. Heb de benzine kraan dicht gezet. Vlotters leeg laten lopen en start pilote in het luchtfilter gespoten. Eindelijk liep de motor dit keer op 4 cilinders.
Ik weet alleen nog niet wat er dan niet goed is in de carburateurs. Te arm of te rijk, al vermoed ik het laatste. De stationair sproeiers zijn vervangen voor originele van hetzelfde nummer (weet even niet meer wat, is een jaar geleden). Mijn gevoel zegt nu vlotter hoogte niet goed. Ik heb de carburateurs zelf niet uit elkaar gehad. Ga dat nu wel doen.
Ik waardeer al jullie ideeën en meedenken enorm! Dank daarvoor!