Moest je trouwens de ketting verlengen met het 41T tandwiel, zo niet tot hoe groot achter tandwiel kan je gaan met de originele ketting?
Nee, ik bedoel hoe kom ik bij het luchtfilter. Tot op heden heb allleen stuur overkappingen opengehad om een snoertje aan te leggen. Dus voor het luchtfilter zadelbak los of vanuit zijkant ?
Even alles op een rijtje qua (denk ik) bruikbare overbrengingen van meeste tot minste koppel.
16/39 tanden geeft 2,437 : 1 (origineel NC700D)
17/41 tanden geeft 2,411 : 1
17/40 tanden geeft 2,352 : 1
17/39 tanden geeft 2,294 : 1 (origineel NC750D)
Meeste koppel is dus 16/39, is het meest voordeligst en ook het makkelijkst
te vervangen omdat er geen wiel gedemonteerd hoeft te worden.
Nu is de vraag of het 16T voor tandwiel van de NC700 past op de NC750 vanaf 2016, iemand?
Nu is de vraag of het 16T voor tandwiel van de NC700 past op de NC750 vanaf 2016, iemand?
54N-m klopt zelfde pagina staat in mijn wphb.
Alleen de complete 700 reeks heb ik in wphb maar juist zulk soort aanhaalkoppels zijn vaak het zelfde.
In feite komt jou screenshot uit het wphb 700 reeks.