Jou pdf is van een auto, ik heb gewoon Integra maatwerk vertaald/gemaakt en heb dan ook geen behoefte me te verdiepen in die pdf. t.b.v. een auto
Dat het zonder gebruikmaking van connectors geschied in het geval Integra zal mogelijk komen omdat je er misschien op de transmissie niet makkelijk bij kan komen?
Maar zoals ik eerder al aangaf is de Integra hierin niet de enigste motor waarbij geen gebruik wordt gemaakt van de connector.
Daarnaast vindt ik daarboven in de neus ook wel een mooie plek... ben weliswaar iets minder te spreken over kabel knippen en aftakken met die lijpe aftak klemmetjes.
Alles wat ik heb vertaald en uitgelegd klopt.
Ik heb eerst dat screenshot met tekst uit jou youtube filmpje gehaald en daarvan de text in het Italiaans opgeschreven en vervolgens vertaald.
Toen mijn elektrisch schema erbij gepakt om de boel te matchen, met de connector vanaf cockpit, richting 3 draads VS-sensor.
Montaggio SpeedoHealer v4
1
rosa verde (segnale) lato motore (verso il basso)
collegare con bianco dello speedohealer v4 (con giunto a pressione
2
rosa verde (segnale) lato strumentazione (verso l'alto)
collegare con verde dello speedohealer v4 (con giunto a pressione)
3
rosa blu (positivo)
collegare con rosso dello speedohealer v4 (con rubacorrente)
4
verde rosso (negativo)
collegare con nero dello speedohealer v4 (con rubacorrente)
Gebruikte Honda Integra draad kleuren zijn:
•
rosa verde (roze groen)
•
rosa blu (roze blauw)
•
verde rosso (groen rood)
Meer smaken worden er niet gebruikt.
Opmerking:
BATT draad (Rood Wit) loopt o.a. naar knipperlicht relais / option plug en zekering 9 van 7,5 ampère t.b.v. klok & knipperlicht relais....en als je hem helemaal diep in de draden jungle gaat volgen zit hij uiteindelijk ook net als 'Roze Groen' aangesloten op "Plus Continue"
Je mag even meekijken:
PDF electrisch schema omgezet naar HQ. Jpeg.
(download 12Mb)
Gewoon de draadjes volgen van "Combination meter" naar "3 draads VS-sensor"
NC700 elschema 62MGS000-23-CRAD80_000001.jpg