In de bebouwde kom kan je met een 125cc (monkey/dax) al goed uit de weg hoor. Je bent sneller als menig auto.Het praktische gebruiksgebied is nog minder als een brommer denk ik. Met een bromfiets kan je tenminste ook buiten de bebouwde kom nog fatsoenlijk rijden (op het daarvoor bestemde bromfietspad). Ik ben bang dat je met de MSX enorm opgedrukt gaat worden door de auto's, en dat het gewoon niet relaxed rijd.
Het is speculeren hoor, misschien loopt ie keurig 95 echte km/u en valt dat 100% mee.
Los daarvan zijn dit soort dingen wel érg leuk binnen de stad en ook op de minder drukke secundaire wegen/60 zones. Maarja zoals al vaker geroepen 3300 euro is gewoon een bak geld voor 'gewoon voor erbij'.
net als iedere scooter... ik zie het nut niet om door een hele dure procedure van rijopleiding en aankoop van zon driewieler te gaan als de gemmidelde bommer sneller van A naar B komt in de stad als jij.
... Het motorblok hebben ze zelfs zo van de schappen kunnen halen. ...
heb dr op de beurs ook ff op gezeten. ben 1.70 en t zat best oké. De stuur bediening was alleen buiten verhouding groot had ik het idee... beetje compensatiegedrag van honda ofzo..
Voor minder geld heb je meer motor met de CBF125.
ps. Als je ooit met kleine wielen hebt gereden is een fiets met grote wielen saai.
Mja, die MSX is eigenlijk net wat te duur.
Maar ze proberen het gewoon, want al die 125cc motoren zijn toch wel een stukje duurder geworden, had ik niet helemaal verwacht, maar is wel gebeurd.
Echt? Niet verwacht. Maar dan wil je er nog geen 80-90 meerijden voor heel erg lang denk ik. Dat rijdt niet echt lekker.Voor de kleinewielenlefhebbers van yamaha is er de chappy
(O ja, tegenwoordig is de chappy als skyteam bubbly verkrijgbaar van snorfiets tot 125cc 4takt.)
ps. De topsnelheid ligt op ongeveer 102 km/h
Mooi ding, echt gaaf om te zien. Alleen jammer dat ie een lage topsnelheid heeft en zo duur is. De Honda CBR 125 R was € 2700 en dan heb je nog meer motor ook (in grootte dan, he?).