Je kan ook een conventionele race voorvork bouwen.Een conventionele voorvork is goedkoper en meer dan voldoende degelijk voor de snelheden waar deze honda voor gemaakt is denk ik. Honda moet iets doen om de prijs te drukken. Ik denk niet dat de rijders van deze dingen het prestatieverschil zouden voelen trouwens...
Yep, maar toen deze geintroduceerd werd reden veel racemotoren nog met right side up.Je hebt gelijk eigenlijk. De meeste van onze motoren zijn met 100en uit de fabriek gerold. Ach ja, dat geldt ook voor ons fototoestel (fotografen hebben veel duurder materiaal), onze keukenmessen (koks hebben hele dure), ons gereedschap,... Dat wil niet zeggen dat je geen waar voor je geld kunt krijgen natuurlijk.
Een UPSD voorvork zorgt voor een iets lager onafgeveerd gewicht en een hogere stijfheid dacht ik.
Vind hem lelijk, scooters ook trouwensPersoonlijk vind ik dat als je echt gas geeft zo ongeveer het handvat uit je vingers getrokken moet worden. Tja dat kost wat benzine maar dat heb ik er wel voor over en dan nog goedkoper rijden dan de meeste auto's.
Had het afgelopen jaar ff 2 drie cilinders van 1000 cc. Een Alto en een speed triple. Gebruikte evenveel benzine. Maar de laatste was sneller (duh) gaat als een mes door het verkeer en parkeert gemakkelijker.
Ik ben niet op zoek naar een "groene praktische" motor. (zo lang er nog voldoende zuurstof in de lucht zit dat mijn motor nog wil rijden, vind ik het goed). Hoewel de mijne wel groen is...Maar voor wie dit wel speelt zo het wel wat kunnen zijn.
Ieders zijn meug. Of misschien toch maar een elektrische motor