Honda NC700S en NC700X: De toekomst?

De Honda NC650 reeks is

  • Saai. Ik kan zowel de auto nemen.

    Stemmen: 16 10,3%
  • Een leuke beginnersmotor als rustig aan ook oké is

    Stemmen: 30 19,2%
  • Een slimme mobiliteitsoplossing maar zeker geen funbike

    Stemmen: 54 34,6%
  • De motor van mijn dromen. Ook voor op vakantie.

    Stemmen: 56 35,9%

  • Totaal aantal stemmers
    156
Status
Niet open voor verdere reacties.
Als de motor zonder verdere aanpassingen goed loopt op een aftermarket demper,
zal het verbruik ook niet veel veranderen denk ik...

Qua geluid: hier een voorbeeldje van het effect van een LeoVince


Klinkt wel lekker, vind ik :9~~


Zeker zonder DB-killer komt er een zeer acceptabel geluid uit.

(hoewel het met alle HD-technieken van tegenwoordig met het geluid nog sterk achterblijft qua opnames)
 
ik heb de eerste 4000 kilometer met de standaard demper gereden en de rest (bijna ook 4000) met een LeoVince slip-on demper. in verbnruik geen enkel verschil waar te nemen (wel met de DB killer erin)
 
Wat is dan je verschil met db killer erin. Meer of minder verbruik?
Ik rij ook met een leovince maar heb de db killer er nog niet in gehad!!
 
Laatst bewerkt:
Haha grappig _O- , ik zelf te denken aan een Ixil Hyperlow, dit leek mij wel een mooie betaalbare demper met een stevig geluid. :)
 
Die zou ook mooi onder een Pearl White NCX staan ;)
Alleen die IXIL sticker gaat er dan wel vanaf 8-)
 
Laatst bewerkt:
Sorry ik ben een zeikerd. Maar het lijkt op een regenwater vanger (dakgoot) ...
vergeet niet, de regen is al onderweg.
Dat is de reden achter de vorm van de 'oude' type uitlaat, dacht ik.
[img=300]http://www.motorlife.be/Graphics/Artikels/BMW%20F800S%20duurtest2/toebehoren-f800s-3.jpg[/img]



Verder vind ik IXIL wel lekker klinken.
NC700S EXHAUST SLIP-ON IXIL DUALHYPERLOW XL

Succes met je keuze!






Wat is dan je verschil met db killer erin. Meer of minder verbruik?
Ik rij ook met een leovince maar heb de db killer er nog niet in gehad!!
:^ Ik ben ook benieuwd. :Y
 
Laatst bewerkt:
Vind die Akra ook op een regenpijp lijken.
Dan liever, de standaard pijp, maakt een rustig geluid, maar ziet er wel strak uit.
 
Laatst bewerkt:
En de regen is weer over... (hier in Delft)

misschien kan zo'n uitlaat regenklepje erop :+
60041_1_1.jpg
 
iemand interesse in een set handkappen voor de nc700?
ik heb ze van sw motech liggen, type : BBSTORM

nieuw, nooit gebruikt incl alle montage benodigdheden.
 
Hallo wat voor banden hebben jullie er onder zitten? Ik ben aan het denken voor nieuwe banden na de standaard gemonteerde fabrieksbanden. Voor de nc700X!

En wat zijn dan jullie ervaringen ook belangrijk?
 
Laatst bewerkt:
Mooie reis heb ik jaren geleden ook gemaakt. Ik heb sinds kort een NC700S en met dit spijkerharde zadel zie ik me dit soort lange ritten niet maken. Wellicht dat het met de X wat makkelijker gaat.
Ga eerst nog maar een groter schermpje en een set Hepco & Becker X-bow tassen kopen bij MDI
 
Ik heb gewoon een Honda middenbok laten monteren

[...]

Ja..daar heb jij wel een punt ;)

Ik heb altijd alleen een zijstandaard op m'n motoren gehad en gebruikte dan twee paddock stands voor het voor-en achterwiel. Maar gebruikte ook wel eens alleen de voorwiel paddock met het achterwiel op de grond en de achterwiel paddock met het voorwiel op de grond.
Om alleen schoon te maken staat de motor dan wel stabiel genoeg.
Mocht de combinatie voorwiel paddock/middenbok om beide wielen te liften niet werken gebruik ik ook wel weer een achterwiel paddock :Y~[/quote]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan