edwinstam1985
MF'er
Geen idee hoe dat bij de NC zit. Of je hem kan doorstekken in de kettingkast. Met andere motoren moet inderdaad de achterbrug er uit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De ketting van de eerste modellen was te zwak. Maar dat was niet dat die al na 1000km vervangen moesten worden.
De befaamde knopjes op het tellerhuis verkleurden bij de eerste types te snel: dat kan je oplossen door wat siliconenspray erop te doen. En de claxonschakelaar was bij sommigen niet goed waardoor je constant gaat toeteren nu
Maar de meeste dingen werden/worden onder coulance regeling gerepareerd. Sowieso heb je natuurlijk 2 jaar garantie en bovenstaande gaat allemaal over de nc700 2012 modellen.
Verder was alle slijtage minimaal na 50k. (Dus ja, die zijn er al wel die al 50k gereden hebben) Uit alle duurtest motoren staat de nc dan ook op een 2e plek not bad!
Maar voor de volledige test zou ik gewoon even 3,95€ uitgeven, dan heb je lol voor 10
en toch ook weer niet alle 2012 modellen, de mijne is van maart 2012 en had al wel een goede ketting en knopjes op de teller. Dat van die claxon heeft de mijne ook geen probleem mee alleen toeter ik af en toe als ik de hoek om wil.
als je duits goed is, kijk dan eens bij design werkstatt schmid:
Designwerkstatt Schmidt: Startseite
zeer goede reacties in het duitse forum.
hij heeft inmiddels meer dan 100 NC's gedaan.
voor tussen de €175 en €190 krijg je je eigen zadel terug zoals jij dat wilt.
eventueel ook dikker.
je bent (incl verzending) je zadel ca 5 werkdagen kwijt)
voor meer voorbeelden:
Designwerkstatt Schmidt: Galerie
[afbeelding]
@Dolorfin je moet dan niet de S neme, na een uurtje rijden heb je een houten kont. Na een weekendje Eiffel heb je serieus zadelpijn! Wil nog een vervangingszadel kopen voor dit soort tripjes.
Ben benieuwd naar ervaringen van anderen met bv een Shad zadel!