Honda ntv 650

Ik heb hem en het is een goed ding. Weinig onderhoud door de cardan en de grote onderhoudsintervallen. Ze zijn ook hardstikke betrouwbaar, ik heb nog nooit iets gehoord of gezien van een NTV met grote problemen, wel van NTV's die al meer dan een ton er op hebben zonder problemen. Dat zegt wel iets natuurlijk. Hij rijdt fijn, alleen als je er héééél erg sportief mee wilt doen kom je te kort. Maar dat geldt voor meer vergelijkbare motoren natuurlijk. En ik lees dat het om een beginner gaat, dus dat moet geen echte problemen geven. Hij is ideaal voor met een duo rijden, alle duo's tot nu toe vinden het een fijne achteropzitmotor, of met bagage rijden(ik heb er dan wel een rek op voor bagage). Ik ben er twee weken terug een paar dagen mee naar Luxemburg geweest met een hoop spullen en dat ging perfect. Ik heb er ook woon-werk mee gedaan en dat gaat ook ideaal. Omdat je nergens omkijken naar hebt bij deze motor pak je hem net zo makkelijk als een auto. Maar hij is wel leuker dan een auto natuurlijk. :)

Bovenstaand is geen verkooppraatje, maar toevallig is de mijne wel te koop. Mooie rode met ca 32000km er op. Mocht je interesse hebben dan kun je mailen naar het adres in mijn profiel. Als je geen interesse hebt gaat bovenstaande nog steeds op.
 
Terug
Bovenaan Onderaan