Honda Spacy 125 bouwjaar 1984 (defect blok)

Olifant

MF veteraan
17 okt 2007
2.742
2
Aangeboden:

Honda Spacy 125
Bouwjaar 1984 (belastingvrij dus)
24.000km
Nieuwe banden(300km oud)

Blok is vastgelopen nadat een van de koelslangen was losgeschoten

p2086678.jpg


Vraagprijs 200euro.

Inruil eventueel mogelijk.
 
Laatst bewerkt:
Niemand interesse in deze old-skool scooter met o.a. neerklapbare koplamp, digitaal display en voetverwarming?
 
Het is dat ik de mijne net heb gemaakt met dure nieuwe onderdelen anders had ik hem wel willen hebben.
Maar ja dat is altijd achteraf......

gr. Hans
 
Doe een leuk bod.... ik wil er echt vanaf ;)

Heb je meteen alle spare-parts. Verder is de scooter goed. Alleen de nieuwe bandjes hebben al 100euro gekost.

Ik denk dat de schade alleen aan cilinder+zuiger is. Misschien ook aan krukas en kleppen. Aan de buitenkant zie je er niks aan.
 
volgens mij zijn er niet zoveel in Nederland,dus de animo om hem over te nemen voor onderdelen is er dan ook niet. Daarnaast zou ik alleen kijken voor blokonderdelen,maar juist daar is de jouwe dus defect. Met het verdere (kunststof) bodywerk gebeurt nooit iets,behoudens een valpartij,en om dan al die kappen op te slaan,tja. En reparatie van kunststof is ook nog uit te voeren.



Die nieuwe bandjes met een waarde van 100 eu. heb je duurbetaald. Ik had twee nieuwe banden incl. opleggen voor 60 eu. Dat is bijna de helft.
 
Defect is waarschijnlijk alleen zuiger+cilinder en eventueel krukas met lagers.

Motorisch is gelijk aan de Lead uit die jaren. Dus wisselblok zoeken een gaan voor weinig.

Tegen elk aannemelijk bod mag ie weg hoor.
 
Het was ook echt niet te veel geld.
Ik had er gewoon geen plaats voor en mijn elite net in orde gemaakt voor veel geld.

gr. Hans
 
Terug
Bovenaan Onderaan