Honda Spacy 125

mystyrain

Die hard MF'er
20 apr 2008
520
0
Venlo
Te koop: Een Honda Spacy 125 van bouwjaar 1985 (belastingvrij). Vloeistof gekoelde viertakt motor. Digitaal dashboard met benzinemeter,laadspanningsmeter en temperatuurmeter. In goede staat met z.g.a.n. achterband en gloednieuwe voorband.
Km. stand is 19.501. Voorzien van een topkoffer. Meerdere (grote) foto's kan ik via de mail versturen.
full
 
Dat is alweer snel!
Ik ben de mijne net in orde aan het maken en heb inmiddels de hele aandrijving zowat vernieuwd.

Succes met de verkoop in ieder geval.

gr. Hans
 
Ik heb begrepen dat de uitlaat een dure onkostenpost is. Hoe is de staat hiervan?
 
Inderdaad schijnt een uitlaat nogal wat te kosten. Bij het verwisselen van de achterband heb ik ondermeer de uitlaat moeten demonteren om het achterwiel te verwijderen en zag ik dat er wel wat roest opzat,maar dat de uitlaat niet doorgeroest was. Overigens las ik op diverse forums dat er imitatieuitlaten te krijgen zijn (ander merk) die stukken goedkoper zijn en ook goed passen.
 
Alles is duur voor een Spacy om te vervangen.
Vooral de aandrijving '(
Op zich een goede prijs als alles in orde is.

Heb je een linkje voor die immitatie uitlaatjes Leo?
 
Sorry, mijn omschrijving van imitatie-uitlaten was niet correct,ik bedoelde ermee dat er een aantal andere merken scooters schijnen te zijn waarvan de nieuwe uitlaat niet zo duur is en dat deze uitlaten schijnbaar met minimale moeite passend zijn te maken voor de spacy.
Althans, dat beweert men dan. ik heb daar geen ervaring mee. Zoals ik al aangaf is met mijn spacy niets aan de hand,loopt goed,lekt geen olie of koelvloeistof,remt goed etc. Moest wel even wennen aan de twee trommelremmen. Ik ben schijven gewend, dat remt toch anders.
 
niemand interesse in deze belastingvrije en goedkoop te rijden scooter? Start goed,lekt geen druppel olie of koelvloeistof,verbruikt ook geen olie. Goedkoper door de stad kan haast niet. En in de stad ben je ook de snelste. Trekt zeer vlot op en razend wendbaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan