Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Honda VF 1000 R Slopen of Restaureren?

Tja....als het effe kan, en als het financieel haalbaar is.....RESTAUREREN!!
 
Zeker een R zou ik niet slopen, gezien de beperkte aantallen die daar nog van zijn.
 
slopen
restaureren




verbouwen





Er zijn er al genoeg in mint condition. De zaag erin
Of: het blok los verkopen
Daarover: Jos... jij hebt niet toevallig nog een VF-blokkie liggen? Of weet ze te liggen? De nieuwe eigenaar van de mijne heeft 'm in de soep gedraaid
 
als de krukas en nokkenas goed zijn....geen getik....lekker restaureren
 
Dat is volgens mij de VFkR van Tom Strasser (VF1000RS op v4hondabbs.com). Colorado Springs..

Hij heeft ook een mooie VFkF





Hier steekt dus een VFkR blok in een VFkF frame..
 
Laatst bewerkt:
Ik ben zelf met een heeeeeeel speciale VF bezig te restaureren/verbouwen/ombouwen,
wanneer klaar volgen de foto's
 
Ben benieuwd naar de fotos,binnenkort zal ik even een fotootje plaatsen van het ding waarmee ik bezig ben,hij was bedoeld om hem op te knappen en dan weer te verkopen maar ik heb ernstige twijfels over de verkoop.
Ik vind het best wel een apart ding en het is iets uit de begintijd toen ik begon met motorrijden.
Momenteel rijdt ik met een Kawa ZX 10 R.bj 2005 met de nodige veranderingen kun je natuurlijk niet vergelijken met de Honda wat prestaties en stuurgedrag betreft.
Wat ook meespeelt om hem op te knappen en misschien te verbouwen(zoiets als op de eerste foto lijkt me wel wat)is de kmst hij heeft pas 14000 mijl gelopen.
 
De prestaties zullen niet te vergelijken zijn met de standaard vf, klein tipje van de sluier opgelicht;

Stuurt werkelijk als een scheermes (absoluut niet te vergelijken met de VF750F)
Hand gemaakt frame, moderne USD vork , velgen 3.5 en 6 inch, remmen 330 en 150 mm schijven, zwaar getund vf750 endurance motorblok ( met inmiddels je juiste 37mm carburateurs (waarvoor de inlaatkanalen en de cilinderkoppen voor zijn aangepast, volledig titanium uitlaatsysteem , zelf gemaakt koelsysteem alles veel beter/groter als standaard (boven en onder aluminium race radiateur) zeer moderne kuip / kont, aluminium RC45 tank, digitaal dashbord, en dit alles is natuurlijk Veeeeeeeeeel lichter als de standaard VF750

even een link naar mijn vorige projecten;;

Te koop: RC45 replica

Repsol honda vfr800 v-tec

 
Laatst bewerkt: