Honda VF750F

Ik ga eerst ff een nieuw schuurtje bouwen en een draai en freesbank kopen. Als dat er staat en je hebt deze fiets nog kom ik em ophalen!
 
Na een startmotorrevisie (nieuwe borstels en grondplaat) loopt hij weer als een zonnetje. De optimate vond de accu ook nogsteeds perfect dus je kan er zo op wegrijden.
 
Ziet er gaaf uit zo'n VF! Alleen hoe zit het nou met die achterliggende nokkenassen? Dat was toen deze motor gebouwd werd al verholpen toch? Of is hij in '83 gebouwd en in '86 op kenteken gezet?

Zie bv. deze link
 
De nokkenassen waren inderdaad een zwakpunt. Deze rijd inmiddels al weer heel wat kilometers rond, dus ik vermoed dat deze wel goed zijn, ik hoor tenminste nog geen rare tikken vanuit het blok. Al kan toeren houden voor voldoende oliedruk en op gezette tijden nieuwe olie en filter (al gedaan) natuurlijk geen kwaad.

Kortom een kickje maar weer :)
 
helaas wel terwijl het toch top fietsen zijn, ze rijden immers al 25 jaar.

dus 450,- is geen geld.

KICK!
 
Een kratje belgisch bier is altijd welkom natuurlijk :+ Maar je hebt gelijkt dat de km stand er niet bijstaat. Deze is 58xxx.
 
En ondanks de enorme belangstelling maar weer een kick!

Ik kick ff mee,mensen is geen geld zijn wereldfietsen !
Heb hetzelfde blok onder de Magna,is eindeloos genieten van bergen koppel en een heerlijk top vermogen !
Deze fiets is net ingelopen met z,n 58000 km die blokken lopen makkelijk zonder grote reparaties dik over de 100000 !

Succes met de verkoop !

Magnamannetje.
 
Hmm ik heb voorheen een VF700F gehad, en ware het niet dat ik hem platgereden heb dan zou ik er nu nog steeds op rijden. Ik ben nu aan het sparen voor een VF1000R in mint condish maar zoek wel een fietsje voor erbij zegmaar.

Zit te twijfelen tussen deze of de cbr1000f die hier ergens staat, maar er gaat natuurlijk niks boven V4! Zijn het balhoofd en de achterrem al verholpen? Graag zou ik binnenkort komen kijken, is toch vlakbij!

En als laatste: doe je ook aan termijnbetaling? :D
 
Zit te twijfelen tussen deze of de cbr1000f die hier ergens staat, maar er gaat natuurlijk niks boven V4! Zijn het balhoofd en de achterrem al verholpen? Graag zou ik binnenkort komen kijken, is toch vlakbij!

En als laatste: doe je ook aan termijnbetaling? :D
Ik heb onlangs de startmotor gereviseerd (nieuwe borstels en grondplaat) maar verder heb ik er af gezien van af en toe op rijden weinig aan gedaan.

Kijken mag altijd, stuur anders even een pb of email.
 
Ik heb onlangs de startmotor gereviseerd (nieuwe borstels en grondplaat) maar verder heb ik er af gezien van af en toe op rijden weinig aan gedaan.

Kijken mag altijd, stuur anders even een pb of email.

Je hebt een PB :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan