Honda VFR 750 F 1996 VR.Pr. € 1950,-

Status
Niet open voor verdere reacties.

Andre71

MF'er
15 nov 2008
77
0
Waalwijk
Bij deze bied ik mijn Honda VFR 750 F aan.

Ik heb 3 jaar met veel plezier op mijn VFR gereden, maar ik ben toe (en heb al wat) anders.
Het onderhoud is de laatste 3 jaar gedaan bij Jonkers Motoren in Vlijmen. Ik ben geen bonnen bewaarder, maar is vast daar na te vragen.

De motor heeft iets meer dan 71000 kilometers gereden en dus nog bezig met inrijden *O* .
De voorband zit er zo'n 500 kilometers op en de achterband is 90 %. Onlangs heeft de motor nog een kleine beurt gehad.
De ketting en tandwielen kunnen nog een hele tijd mee. Kortom, wat er aan de motor moest gebeuren werd er ook aan gedaan.
Nieuwe accu geplaatst op 28 oktober 2011

Met de motor is door mij nooit in winter gereden. Altijd stond deze gedurende de winter in mijn verwarmde schuur aan de druppellader.

Er is ooit kuipschade geweest aan de linkerkant. Deze is professioneel "gelast" en gespoten. Er is werkelijk niets van te zien.

Ik vraag € 1800,- voor de motor. Ik hoef niet de hoofdprijs te hebben en de prijs is onderhandelbaar. Het is tenslotte ook niet een goede tijd om een motor te verkopen.

Anyway, hieronder nog enkele recente foto's en als er vragen zijn zie ik deze wel verschijnen.

p4pb7329800.jpg


p4pb7329804.jpg


p4pb7329802.jpg


p4pb7329805.jpg
 
Laatst bewerkt:
OOooh, mijn oude liefde. Dit zijn toch fantastische motoren om mee te rijden! Ik zou hem zo bij je komen ophalen, maar... ik woon net even te ver weg (Östersund, Zweden).

Succes met de verkoop!

(en weet dat je wellicht ooit spijt krijgt dat je hem hebt verkocht! ;-)
 
De motor gaat met enige pijn in het hart weg. Oerbetrouwbaar en degelijk gebouwd apparaat :Y
Ik heb nu een naked aangschaft en ik zal het kuipje best af en toe missen bij een langere snelwegrit. Maar 3 motoren in de schuur (waarvan een opknapper) is ook weer teveel van het goede.
 
Ziet er mooi uit! Heb eind november AVD examen, als hij er dan nog is zou ik wel willen komen kijken (ben op zoek naar een leuke VFR als beginnersfiets).

Heb je nog meer foto's? Is de duoseat cover nog aanwezig? Spanningsregelaar al eens vervangen?
 
Laatst bewerkt:
Ziet er mooi uit! Heb eind november AVD examen, als hij er dan nog is zou ik wel willen komen kijken (ben op zoek naar een leuke VFR als beginnersfiets).

Heb je nog meer foto's? Is de duoseat cover nog aanwezig? Spanningsregelaar al eens vervangen?

Ik heb een duo seat cover, maar deze was grijs. Een vriend van me heeft getracht deze te spuiten, maar helaas niet mooi gelukt. Hij is er dus wel,maar moet gespoten worden.
De spanningsregelaar is een jaar of twee geleden vervangen. Moet als het goed is nog een hele tijd mee gaan.

Er komen meer foto's aan. Gisteren zijn deze genomen en ik hoop deze morgen te kunnen plaatsen!!

Succes met je examens :] .
 
Thanks voor de antwoorden en foto's, ziet er top uit! Hoop voor mezelf dat hij er nog is eind november ;)
 
VFR is verkocht. De nieuwe eigenaar veel veilige en geweldige kilometers toegewenst.
Mag een slotje op!!
 
Gefeliciteerd, ben jaloers op de nieuwe eigenaar, had graag in zijn schoenen gestaan! Ach, mijn VFR komt nog wel, maar eerst nog even een net ritje neerzetten over een week of 2 om dat pasje binnen te slepen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan