Honda VFR 750 F uit 1987 met 71100km

Status
Niet open voor verdere reacties.

rimpeldinky

Die hard MF'er
7 dec 2004
839
1
Tilburg
Hierbij te koop aangeboden
Een Honda VFR 750 F uit 1987 met 71100km op de teller een week geleden voorzien van nieuwe band achter, nieuwe remblokken voor en niet te vergeten een laser uitlaat voor het mooie diepe geluid wat hoort bij een v-four.

als klap op de vuurpijl nog een volledige kuipenset incl topkuip, undertail en topkuipframe er extra bij

Een mooie motor om mee te leren rijden en een goedkope motor voor een mogelijk schuivertje daar er een kuipenset inclusief spuitmateriaal in de juiste kleur bij zit.
Vraagprijs: 1250 euro voor de motor incl extra kuipen, voor bezichtigingen of meer informatie kun je DM-en of mailen. Telefonisch ben ik helaas slecht bereikbaar ivm mijn werk.


P1050467.jpg

motorzijrechts2.jpg

motorzijrechts.jpg

motorvoor.jpg

doosspullen.jpg

Vraagprijs: 1250 euro voor de motor incl spuitmateriaal en extra kuipen, voor bezichtigingen of meer informatie kun je DM-en of mailen. Telefonisch ben ik helaas slecht bereikbaar ivm werk.
 
Laatst bewerkt:
wel interesse, maar nog geen rijbewijs...
Hard onderweg, als ie er dan nog is dan vind ik dit zeker een interessante fiets.
*kick* krijg je er gratis bij.
 
ik dacht dat ik dat al gemeld had? :) dat het me te lang duurde met de andere bestuurder, zo niet excuses het is een beetje hectisch op het werk :$
 
Zoals eerder gemeld wel interesse, maar bij het CBR schieten ze niet echt op...
Als het zover is en hij staat er nog hoor je zeker van me.
 
ik weet niet over wat voor tijdspad je het hebt? maar ik hoop hem toch deze maand weg te hebben, ik heb nu 2 motoren voor de deur van mijn ouderlijk huis staan en erm. de druk vanuit het management is toch dat die tweede wel in de weg staat ;) maar ook zonder rijbewijs kun je al een motor aanschaffen, neem desnoods een kennis mee die wel een rijbewijs (en ervaring) heeft voor een proefrit :)
 
Je hebt gelijk, dat zou kunnen.
De 23e examen heb ik vandaag gehoord.
Zal eens kijken of er misschien volgend weekend nog een gaatje in de agenda te vinden is, want Tilburg is een aardig stukkie sturen vanuit Alkmaar...
Ga proberen komende week wat te laten horen
 
Je hebt gelijk, dat zou kunnen.
De 23e examen heb ik vandaag gehoord.
Zal eens kijken of er misschien volgend weekend nog een gaatje in de agenda te vinden is, want Tilburg is een aardig stukkie sturen vanuit Alkmaar...
Ga proberen komende week wat te laten horen
ah dus je kunt al wel rijden? :) dan weet ik misschien wel een stukje eigen terrein in de buurt waar je zelf ook een paar meter kunt rijden, stukje gevoel krijgen :) maar neem iig iemand mee met rijbewijs die er een stukje openbare weg mee mag rijden die kan jou als onpartijdige vertellen dat de motor goed is :)
 
Zoals je ondertussen waarschijnlijk al wel begrepen had kom ik er dit weekend helaas niet aan toe |(

Is dus nog een probleem...

Als hij er nog is als ik wel tijd heb laat ik het je weten, want ik blijf het een mooie fiets vinden :]
 
de eerste die boven de €1200,- euro biedt mag em dit weekend komen halen :p motor-forum only
 
Laatst bewerkt:
*skup omhoog * wat is het precies, verkeerde tijd van het jaar :P tussen het hoogseizoen en winter in? ze is ook als betrouwbaar pekelbrik te gebruiken hoor :) verzekering kost me geen 100 euro per jaar (en dat voor iemand onder de 25)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan