Honda VFR 800 Fi 2000 blauw metallic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rob_VFR800

Rookie
27 jul 2011
12
0
Te koop mijn eerste motor. Het is echt een fantastische VFR800 FiY. Ik heb deze VFR in juli 2005 bij een handelaar gekocht. Het betreft een importmotor uit Italië en is toen ook op kenteken gezet (vandaar het ‘nieuwere’ kenteken).

Onderhoud heb ik altijd door dealer laten doen. Laatste keer is een 30.000km beurt gedaan. Hierbij zijn o.a. de balhoofdlagers en de voorremblokken vervangen. Rekeningen ter inzage.
De VFR staat momenteel op Michelin Pilot Road 2 banden er daar is ca. 9000 km mee gereden. Dus nog goed.
Ketting en tandwielen zijn in goede staat. De accu is 1 jaar oud.

Deze VFR staat goed in de lak met een paar kleine plekjes als zijnde gebruikerssporen.

Meer gegevens:
Honda VFR 800 Fi
bj: 2000 (met HISS-startonderbreker)

km-stand: 62.500
kleur: blauw

Extra's:
Remus-highmount uitlaat met E-keur (originele uitlaat aanwezig)
witte knipperlichten (originelen oranje aanwezig)
gereedschapsetje
handvat verwarming

Vraagprijs: 3350 euro inclusief de extra's.


Zie hieronder wat foto’s voor een eerste indruk. Bij de foto's waarop het kofferrekje is staat: deze is al verkocht. I.p.v. het kofferrekje zitten daar weer de passagiers handvatten. Laatste foto is met originele uitlaat (die krijg je er ook bij).

full

full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Ja dat die niet gaat voor deze prijs met deze kleur.. Geweldig ding.
Heb je trouwens nog nooit voorbij zien komen in VFR topic.
 
Laatst bewerkt:
Reden van de verkoop is dat ik wederom een VFR heb gekocht; maar dan uit 2009.
Tjaa....ik ben een VFR-liefhebber.
 
aan de zin onder zijn naam te zien "honda VFR800 VTEC ABS 2009" zal hij wel een nieuwere hebben gekocht denk ik zo. :?

Dat snap ik... :z
Laat ik de vraag dan anders stellen: waarom een nieuwe?

@Rob zou je eventueel pb-berichten aan kunnen zetten ivm uitwisselen contactgegevens?
 
Tja, waarom kopen mensen nieuwe dingen.. Zijn oude is van 2000, zijn nieuwe van 2009...

Lijkt me een gevalletje jonger en nieuw model.

Maar ik vind het een heeeeeele mooie!! Succes met de verkoop.
 
..
Laat ik de vraag dan anders stellen: waarom een nieuwe?

@Rob zou je eventueel pb-berichten aan kunnen zetten ivm uitwisselen contactgegevens?
Ik heb een nieuwe VFR gekocht omdat ik die nog mooier vind en ook weer eens wat anders (lees: nieuwer) wilde.

Goed dat je dat me hierop die pb's wijst. Het was mij niet eens opgevallen. |(
Maar het is nu ingeschakeld. Ik ben nog niet zo'n held hier op MF. ;)
 
Niet zo verwonderlijk ;) Aangemeld om je motor te verkopen haha.
Je bent ook welkom in het VFR topic hoor.. Dit is de mijne:

full
 
Idd voor de verkoop zodat niet-VFR rijders ook een kans krijgen... ;) VFR topic volg ik af en toe maar ik zal niet deelnemen. Dat doe ik al bij de VFROC.

Wel gaaf zo'n zijspan VFR. Had ik nog nooit gezien. En ook nog HDR fotobewerker...
 
Gefeliciteerd, ik heb het idee dat de volgende eigenaar er veel plezier aan gaat beleven (had hem zelf ook wel willen hebben maar moet helaas nog even 2 examentjes doen ;))
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan