Honda vfr400r nc30

Status
Niet open voor verdere reacties.

B@rt#89!

Die hard MF'er
14 feb 2008
577
0
Groningen
Te koop: Mooie Honda vfr400r nc30

Km-stand: 46800
Bouwjaar: 1989
Vermogen: 45 KW (62 pk)

Motor is zeer goed onderhouden, en heeft recent nog onderhoud gehad twv van bijna 1000 euro…

Bij de 46000: Grote beurt met oa,

- Nieuwe banden (Bridgestone bt014)
- Compleet nieuw remsysteem voor (Schijven 2x, stalen remleiding 2x, en nwe blokken)
- Geheel nagezien en olie ed. vervangen uiteraard.

Ook zit er een splinternieuwe kettingset op van Tsubaki. Bij de 43000 is er een nieuwe spanningsregelaar op gekomen.

Er zit ook een Bos uitlaat op, dus de motor klinkt wat sportiever. Op de foto lijkt het kuipruitje trouwens zwart, maar deze is gewoon donker.

De kappen zijn nog in redelijke staat, maar als je echt op de details gaat letten, dan kom je hier en daar wel een plekje tegen. Maar zeker gaan valschade of iets dergelijks. De voorvork is recent blank gepolijst, dit lijkt erg mooi.

Vaste prijs: 1400 euro





 
Rijdt echt geweldig trouwens, vermogen van een motorfiets, en handling van een brommer :+
 
Doe ik er een MF sticker bij voor de verkoop! :+ Kicks voor deze fiets! Rijdt echt geweldig, ik pas er met mijn 1.88 m ook gewoon goed op!
 
Damn.... 1400 voor zoiets moois.. Ik zou er zo bijna weer 1 kopen... Succes met de verkoop, moet zeker lukken.
 
Damn.... 1400 voor zoiets moois.. Ik zou er zo bijna weer 1 kopen... Succes met de verkoop, moet zeker lukken.

Zijn inderdaad erg leuke fietsjes. Je moet er echt een keer op gereden hebben wil je ervaren hoe zo'n v4 400cc rijdt. Wil em eigenlijk dit jaar nog verkopen, anders moet ie weer de winterstalling in, vandaar de vaste lage prijs.

Dus mensen, grijp uw kans :+
 
Laatst bewerkt:
Je hebt die fiets toch net een maand geleden gekocht...?? Waarom gaat ie weer weg?

link

Ik heb de motor inderdaad nog niet erg lang nee. Ben nu weer opzoek naar een nieuw project. Vind het erg leuk om motoren op te knappen, en deze is echt heel mooi geworden leek mij *D
 
Net nog even weer een ritje ermee gemaakt van 40 km, reed weer geweldig. Gelukkig de hele rit droog gehouden.

En nog even getankt, dus de tank is ook weer vol voor de nwe eigenaar. *O*

Mocht ie dit jaar niet meer verkocht worden, dan gaat ie gewoon de winterstalling in en gaat ie weer vant voorjaar in de verkoop. Dan zet ik de prijs natuurlijk wel wat hoger in, want deze motoren worden alleen maar duurder naarmate ze ouder worden :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan