Honda vfr800 special project

Status
Niet open voor verdere reacties.
tjeetje Rob, deze had ik al zien staan in een advertentie voor de verkoop van Braking schijven.

In de tussentijd heb ik mijn speed triple gekocht ..... als deze toch eens een paar maanden eerder te koop had gestaan, was ik nu de eigenaar geweest van deze one of a kind super geweldige machine :9~ :9~

Succes met de verkoop... kan een modje deze niet sticky maken, deze verdient het om bovenaan te staan, of op korte termijn helemaal onderaan ;)
 
bedankt voor deze zeeer positieve kick :W


tjeetje Rob, deze had ik al zien staan in een advertentie voor de verkoop van Braking schijven.

In de tussentijd heb ik mijn speed triple gekocht ..... als deze toch eens een paar maanden eerder te koop had gestaan, was ik nu de eigenaar geweest van deze one of a kind super geweldige machine :9~ :9~

Succes met de verkoop... kan een modje deze niet sticky maken, deze verdient het om bovenaan te staan, of op korte termijn helemaal onderaan ;)
 
Laatst bewerkt:
Hoe komt het dat iemand een projectje start, er heel veel tijd, geld en liefde insteekt om hem vervolgens weer te verkopen? (onder de kostprijs.... want dat is t altijd).

Wel zeer smaakvol opgebouwd! T zijn niet mijn type motoren, maar ik vind 'm schitterend!
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij zijn 4e project...

- RC45 Replica (echt perfect nagebouwd)
- Repsol Vtec
- Nico Bakker VFR750F
- VFR800 special project

De vorige 3 motoren welke Rob gebouwd heeft zie ik nog steeds op diverse fora in binnen en buitenland verschijnen. Deze motor zal over 5 jaar ook nog overal op internet staan...

Genoeg mensen die -als de motor verkocht is- grote spijt hebben dat ze deze motor niet hebben gekocht; rijdt en stuurt beter, bijzonder mooi uiterlijk, betere materialen en prestaties.
 
ik had die RC45 replica ZO graag willen hebben -O- had er alleen toen het geld niet voor toen ie verkocht werd '( (€5500..... dat was ie zeker waard!) wat een gave replica was dat :9~

nu staat ie ergens bij een dealer als ECHTE RC45 te koop voor €14.500,- :r smerige geldwolven :N je zal maar denken dat je een echte RC45 koopt, en er pas later achter komt :X
 
Prachtige motorfiets, toch wel iets waar waarschijnlijk veel mensen naar uitkijken. Een R-versie van de VFR800.

In mijn ogen zouden de kleuren van de RC212V van Itoh er ook zeer fraai op staan..
full
 
Prachtige motorfiets, toch wel iets waar waarschijnlijk veel mensen naar uitkijken. Een R-versie van de VFR800.

In mijn ogen zouden de kleuren van de RC212V van Itoh er ook zeer fraai op staan..[afbeelding]
of zoiets, er zit wat meer donkerblauw in:
moto3r.jpg

ook mooi :Y

@topicstarter:
nu een volgend project? VFR1200R..... :9
honda_RFV_concept.jpg
 
Te bezichtigen a.s. motor-beurs te Utrecht -O- bij de stand van Bike-Design (dat is opzich wel weer leuk dat de vfr daarvoor geselecteerd is) *O*
 
Laatst bewerkt:
Waneer de motor in December niet verkocht is gaan deze JEjongens in het, dan 135pk sterke nieuwe blok.
full
 
Laatst bewerkt:
[afbeelding]
Maar wat is nou het bouwjaar en de kilometerstand van deze fiets :?

@TS: Allereerst, zoals zovelen voor mij, vind ik het een heel goed geslaagd project. Echt een mooi apparaat.

Vind het wel vreemd dat je na 2 verzoeken van Rummer om de kmstand en het bouwjaar te vermelden hier niet op reageert.
Lijkt me niet dat je hier zo geheimzinnig over moet doen. Is vrij essentiële info voor een potentiële koper, toch??
 
Laatst bewerkt:
op verzoek, Ben er zeker niet geheimzinnig over, O-)

het bouwjaar van het frame is 09-2002
de km stand van de orginele km teller is 34000, maar alle nu gemonteerde draaiende delen hebben niet meer gelopen dan 2500 km (de rest van de motor is echt allemaal vervangen) alle orginele delen zijn vervangen ( alleen de stuurschakelaars en contactslot zijn nog orgineel verder is echt alles vervangen.

Eigenlijk een nieuwe motor met een frame uit 2002 met straks een blok uit 2007 met 4500 km en met nieuwe hoog compressie zuigers.

Wanneer het blok gedaan is laat ik hem taxeren voor de juiste waarde voor de verzekering.

groeten Rob
 
Ja die vf1200r is zeker een gaaf ding, echter is dit een samengestelde motor en wordt deze niet zo op de markt gebracht -O-

(zou wel een gaaf project zijn)

gr Rob


Heb ook nog wel een bestelling voor je ;) Een VF800R of een VF1200R net als de CB1000R bedoel ik dan..
 
Ja die vf1200r is zeker een gaaf ding, echter is dit een samengestelde motor en wordt deze niet zo op de markt gebracht -O-

(zou wel een gaaf project zijn)

gr Rob
daarom had ik hem ook gepost :Y Het is een fotoshop. Het kuipwerk is volgens mij gebaseerd op een mv agusta F4, kontje + frame van een 2005 (?) rc12v motogp machine...
Wel jammer dat een vfr1200f een cardan heeft... Zou je dat om kunnen bouwen :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan