Mooi fietsje. Ik ben zelf ook een beetje aan het rondkijken voor zo iets. Vind die 600-tjes het mooist.Vorige week donderdag een Honda Shadow 600 VLX uit 93 gekocht. De aluminum delen zijn wat verweerd dus nu druk bezig met opknappen.[afbeelding]
Vraag:
We zijn op zoek naar een nette tank voor een VT 1100 Bouwjaar "88"
Wie heeft er wat liggen of weet wat te liggen alle tips zijn welkom .
Grt Ulleke aka Dré
Mooi fietsje. Ik ben zelf ook een beetje aan het rondkijken voor zo iets. Vind die 600-tjes het mooist.
Ik ben zelf ook wat tammer geworden.Ik vind ze ook erg mooi. Maar ze zijn wel wat tam. 41 pk op 215 kilo is niet bepaald overkill.
Misschien heeft iemand een idee, ik heb problemen met mijn vt600.
Tijdens het rijden houdt hij in, waarbij het lijkt alsof hij maar op 1 cilinder loopt. Zo nu en dan pakt hij wel opeens op en rijdt dan even goed.
Carburateurs zijn gereinigd, gesynchroniseerd en afgesteld. Kleppen zijn gesteld.
Nu heb ik het vermoeden dat er een elektrisch probleem is. Bobines doorgemeten en deze zijn goed.
Blijft de CDI over..
Iemand in de omgeving Rotterdam van wie ik een werkende CDI kan lenen om te kijken of dat het probleem is?
Het is een VT600 uit 1990.
en dan is de kans groot dat er twee CDI vervangen moeten worden ???
Zijn al je stekkers nog mooi? Heb zelf ook eens een verrot contact gehad
Hoeveel bar hebben jullie in de banden zitten gemiddeld?
Andere vraag:
Ben de elektra aan het aansluiten van de VT1100 welke ik gespoten heb voor de klant.
Ik mis enkel achter de aansluitingen achter wel de knippers de rest niet? Kan iemand me vertellen hoe die aangesloten zit?
Ik zou graag weten hoe dit origineel zit. Bv de kleur (achterremlicht, achterlicht en kentekenplaat verlichting)en waar deze origineel met stekker of stekkers zit?
Alvast hartelijk dank,
grt Dré aka Ulleke