Andere vraag:
Ben de elektra aan het aansluiten van de VT1100 welke ik gespoten heb voor de klant.
Ik mis enkel achter de aansluitingen achter wel de knippers de rest niet? Kan iemand me vertellen hoe die aangesloten zit?
Ik zou graag weten hoe dit origineel zit. Bv de kleur (achterremlicht, achterlicht en kentekenplaat verlichting)en waar deze origineel met stekker of stekkers zit?
Alvast hartelijk dank,
grt Dré aka Ulleke
Misschien heeft iemand een idee, ik heb problemen met mijn vt600.
Tijdens het rijden houdt hij in, waarbij het lijkt alsof hij maar op 1 cilinder loopt. Zo nu en dan pakt hij wel opeens op en rijdt dan even goed.
Carburateurs zijn gereinigd, gesynchroniseerd en afgesteld. Kleppen zijn gesteld.
Nu heb ik het vermoeden dat er een elektrisch probleem is. Bobines doorgemeten en deze zijn goed.
Blijft de CDI over..
Iemand in de omgeving Rotterdam van wie ik een werkende CDI kan lenen om te kijken of dat het probleem is?
Het is een VT600 uit 1990.
Misschien heeft iemand een idee, ik heb problemen met mijn vt600.
Tijdens het rijden houdt hij in, waarbij het lijkt alsof hij maar op 1 cilinder loopt. Zo nu en dan pakt hij wel opeens op en rijdt dan even goed.
Carburateurs zijn gereinigd, gesynchroniseerd en afgesteld. Kleppen zijn gesteld.
Nu heb ik het vermoeden dat er een elektrisch probleem is. Bobines doorgemeten en deze zijn goed.
Blijft de CDI over..
Iemand in de omgeving Rotterdam van wie ik een werkende CDI kan lenen om te kijken of dat het probleem is?
Het is een VT600 uit 1990.
Ik zou de brandstofpomp eens sjekken.
Heya, heb je al een oplossing gevonden?
Mijn vt600 doet net hetzelfde.
is wel een bobber met open uitlaat, en open klelkjes.
1ste versnelling alles in order, 2de gaat ook nog, 3soms een probleem en 4-5 rijdt hij op een vast toerental goed, maar gas bijgeven lijkt hij soms niet te willen en in te houden, heel onregelmatig te lopen..
Bougies zitten er nog niet zo lang in, en verdenk momenteel eigenlijk meer de bobines / bougiekabels.
Kabelboom is voor het grootste deel kaal gemaakt.
ja, ik heb de brandstofpomp nog.
En idd, met 2 bougies is het effect groot moest er 1 niet meedoen.
Naar brandstof toe, is het te schokkerig, maar zou wel kunnen.
Maar dat zou zeggen dat we met 2 zijn met een kapotte CDI :D
bij mij is het euvel gevonden, maar nog niet opgelost...
Ik heb namelijk open kelken steken, en de voorste pakt zoveel rijwind (ramair) dat hij enorm arm gaat lopen, en dus de motor in onbalans brengt....
Ik ga eens proberen met een blikje open te knippen en on de kelk te steken.
Of wel een deel af tapen....
Oude kut zooi mocht weg...
Kelken zijn cooler
Ps: eenvoudig te testen door te gaan rijden en met je linkerhand de kelk dicht te houden...
Hallo
Ik had dit al gepost maar een verkeerde klik heeft het op de algemene choppers pagina doen belenden.
( nou zelfs 2 maal)
Dus hier maar even op de goede plaats bij de experts van vt'rs
Ik denk erover om een vt1100 1985 model te kopen.
Wat zijn de ervaringen met zo'n motor?
Bijvoorbeeld wat betreft de trillingen, verbruik.