Honda VTR 1000 Firestorm z.g.a.n. €;2500

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tja..... Het loopt inderdaad niet knap! Bij jullie beide niet........ En ik weet zeker, het ligt NIET aan de motor!

Maar, ik ben best bereid iets te kopen, tegen een voor mij heel redelijke prijs, maar...... Of je moet mijn kawa 600 inruilen, of even wachten totdat die verkocht is.........
 
*domme vragen modus aan*

Hoe zit je op deze motor, rechtop of leun je op het stuur?

Domme vragen bestaan niet, domme antwoorden daarentegen....

Het zit sportiever dan een tourmotor, maar comfortabeler dan een sportmotor.

Bij een Firestorm zitten de clipons (stuurhelften) boven de kroonplaat waardoor
de houding minder extreem is dan bijv. een R6 of R1.

Ik heb een foto ter illustratie bijgevoegd.


full
 
Laatst bewerkt:
Maar eigen lengte en gewicht spelen ook mee.
Weet niet of DanMan zijn vorkpoten heeft doorgestoken of een plaatje bij de achterschokbreker heeft gestoken want dat scheelt ook. Rust dan wat meer op je polsen.
Vtr stuurt geweldig is een dijk van een motor. :]
Gewoon kopen die fiets. :Y
 
Maar eigen lengte en gewicht spelen ook mee.
Weet niet of DanMan zijn vorkpoten heeft doorgestoken of een plaatje bij de achterschokbreker heeft gestoken want dat scheelt ook. Rust dan wat meer op je polsen.
Vtr stuurt geweldig is een dijk van een motor. :]
Gewoon kopen die fiets. :Y

Tanx voor je kick Patrick!

De voorvork is niet doorgestoken en is niet opgehoogd dmv een plaatje.
Dus relatief comfortabel te berijden :)
 
Zou ik woensdagmiddag/donderdag langs kunnen komen om te kijken? Kan ik je bellen/mailen/postduiven ofzo :)
 
Gister een proefrit op gereden....deze motor rijdt echt geweldig!!! Ziet er ook supermooi uit. Helaas is de zithouding iets te sportief voor me, anders had ik m zonder twijfel gekocht!
 
Gister een proefrit op gereden....deze motor rijdt echt geweldig!!! Ziet er ook supermooi uit. Helaas is de zithouding iets te sportief voor me, anders had ik m zonder twijfel gekocht!

Bedankt voor de positieve feedback Aniek!

Nogsteeds tekoop dus dit rode monster :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan