Honda VTR SP1 2000

k0elkast

Die hard MF'er
8 jan 2007
475
0
Veenendaal
GroteFoto-VXCUVZI8.jpg

Meer foto`s aldaar-> http://www.mijnalbum.nl/Album=3NAYIGN3

Een prachtige motor en het voelt een beetje als een vriendin dumpen, waar je helemaal smoor op was/bent. Het wordt voor mij gewoon is tijd om wat anders te rijden. Wat klinkt dit heerlijk fout *D

Technisch
*+/- 43.000 km
*+/-2000Km gelden o.a.:
- kleppen gesteld
- alle vloeistoffen vervangen of gecontroleerd
- iridium bougies
- Bewegende delen gecontroleerd (in het blok, maar ook tandwielen, ketting, lagers, keringen, kabels, etc.)
- rekening aanwezig
*nieuwe remblokken voor
*ketting goed
*banden goed (MPP2CT)
*motor altijd warm gereden
*minpuntje is wel dat af en toe het FI lampje vervelend doet van de BARO. Momenteel weer geen last van.
*motor rijd geweldig en is in tip top conditie

Extra`s
*durbahn valdoppen
*carbon voorspatbord (origineel aanwezig)
*carbon achterspatbord
*dubble bubble ruitje
*stalen remleidingen voor
*high mount titanium Laser Hotcam`s (origineel aanwezig)
*loobman chain oiler
*kleine knipperlichten (volgens mij de originele nog liggen)

Optisch
*Een strakke motor
*motor altijd droog in de schuur gestaan alleen met vakantie`s een buitje gezien misschien

Niets gaat los weg. Alles in 1 koop.

Te bekijken in Veenendaal. Proefrijden kan onder enige voorwaarde.

(vraag) Prijs 4.500,-Reageer gerust hier of met een PM
 
Laatst bewerkt:
Zonde man :(

Succes met de verkoop...

Oja, je vergeet je rimstriping op het lijstje te zetten ;)
Ben stiekem ook wel bang dat ik het ga missen, maar heb zin om weer is wat nieuws te proberen. Ik ga voor een cbr600rr. Is wat lichter, letterlijk en figuurlijk.

Heb er btw ook nog een home made bagage 'platform' bij die je er zo op en af klikt. Goed voor een tas van 80L.
 
Ben stiekem ook wel bang dat ik het ga missen, maar heb zin om weer is wat nieuws te proberen. Ik ga voor een cbr600rr. Is wat lichter, letterlijk en figuurlijk.

Heb er btw ook nog een home made bagage 'platform' bij die je er zo op en af klikt. Goed voor een tas van 80L.

Terug van een dikke v-twin naar een lichtere viercilinder? :/
Maar ach, een beetje afwisseling kan geen kwaad, als je het zelf wil... ;)
 
Ben stiekem ook wel bang dat ik het ga missen, maar heb zin om weer is wat nieuws te proberen. Ik ga voor een cbr600rr. Is wat lichter, letterlijk en figuurlijk.

Heb er btw ook nog een home made bagage 'platform' bij die je er zo op en af klikt. Goed voor een tas van 80L.

Waarom dan niet gelijk de best SS die er is? De Daytona 675.
Ik heb er geen geld voor maar die kun je ook overwegen.

Gratis kickje.
 
Is 5499,- trouwens een redelijke prijs? Ik laat de opties, staat en grote beurt wel iets meewegen, maar is dat redelijk?

Hij staat nu ook op MP, maar doe ik er goed aan om elk klein krasje zo te melden? Kan me voorstellen dat het in 1e instantie afschrikt, terwijl als je er live bij staat het bijna niets is..

Bij deze kan ik wel zeggen dat je niets onverwachts tegen zult komen. Hij is zoals de foto`s.
 
Zaterdagavond kick voor deze mooie motor! *O*
 
Laatst bewerkt:
- al het overbodige is uit de snorkel
- zit een home made snelgast in -> hoe je niet meer over te pakken
 
Hey,

Net de garage gebeld.
Baro sensor kapot en een klep veer achterste cilinder kapot -O-
Dat wordt financieel geen feest. Voorlopig even uit de verkoop
 
Hey,

Net de garage gebeld.
Baro sensor kapot en een klep veer achterste cilinder kapot -O-
Dat wordt financieel geen feest. Voorlopig even uit de verkoop
Stat motor gereviseerd + klepveer/ zuigers vervangen. Zit weet tip top in elkaar. Alleen de baro sensor blijft FI opleveren. Monteur zoekt een werkende gebruikte om de checken of het de baro is of de bedrading.
 
Terug
Bovenaan Onderaan