Honda VTR1000f zwart/rood 8000km!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stormpje

MF'er
5 mrt 2009
81
2
Arnhem
Vanwege gezinsuitbreiding en te weinig tijd om te rijden heb ik besloten de motor van m'n dromen te verkopen.

De VTR is altijd perfect door mezelf onderhouden en verkeerd daarom in zeer goede staat.

Hier de specs van deze gewelidige motor:

Bouwjaar: 1998

Kleur: Zwart/Rood

Km stand: 8000km!!!!

De VTR heeft op de teller ca 47000km gelopen, maar vanwege motorschade (het bekende NAKS probleem) is er een 2004 motorblok onder gekomen met toen 6000 km op de klok, daarna heb ik zelf ca. 2000km mee gereden.

Recent vernieuwd:

•Special Higgens VTR nokkenasketting spanners, nooit meer gedonder met de NAKS! (T.w.v. 280,-!!)
•Nieuwe banden, Michelin Pilot Power (V+A, 1000km)
•Leo Vince Carbon dempers met nieuwe vulling, met echt een mega sound!(+ DB-killers en ophoogplaatjes voor de mooie looks)
•Ketting + tandwielen (16-43)
•Remblokken V+A (Carbone lorraine)
•Balhoofdlagers
•Achterwiellagers
•Transmissiedempingsrubbers
•Accu (yuasa)

Verder…. Recent grote beurt gehad, nieuwe olie (Castrol), filter, kleppen gesteld, carbs gesynchroniseerd , rem- en koppelingsvloeistoffen vervangen etc etc.

De VTR loopt echt als een naaimachine en heeft zelfs door een perfecte carbu tuning een zeer gunstig verbruik voor een VTR...1:17 is goed haalbaar. (geen dynojet!)

Vraagprijs voor al dit moois: €3750,-

Voor meer info ben ik te bereiken op 06-18398191
full
 
Wat is er nou mis met deze motor?

schrikt het feit dat er een ander blok onder zit de potentiële kopers af?

Of is het de prijs? Daar valt echt wel over te praten hoor....
 
Volgens mij heb ik het in je vorige topic ook al eens gezegd, het is een mooi ding maar hij is te duur voor zijn leeftijd.

:W
 
Heb je wel eens op MP gekeken? Daar vragen ze ook zo 3500 euro voor een VTR met 50000km op de klok... Nou dan zou ik het wel weten....dit blok is hagel nieuw en er zit voor een vermogen aan nieuwe onderdelen op.
Maar goed dat is het volgens mij allemaal niet, motoren verkopen is gewoon een lastige zaak vandaag de dag...
 
jmmr dat je zover weg woont anders had ik wel een test rit willen make met verdere
afspraken in het verschiet
 
Waar woon je dan? Misschien kunnen we er iets op verzinnen....

Ben trouwens, met alle respect, wel huiverig voor proefritjes.... Tis zeg maar geen easy 4 pittertje....
 
maakt tog nie zo heel veel uit want kreeg mun 900 al met heel veel moeite
verzekert dus een 1000 zullen ze helemaal niet leuk gaan vinden.
denk dat een 1000 meer iets is voor over een paar jaar.
 
Ik weet niet hoe oud je bent, maar informeren bij de verzekering kun je natuurlijk altijd ff.....

Volgens mij valt dat allemaal wel mee...
 
ben 22 en heb sins maart mun rijbewijs.
de motor die ik nu heb laten verzekeren heeft 3 uur geduurd. voordat ze een maatschappij
gevonden hadden die heb wou verzekeren en dan werd het nog best duur ook
daarom weet ik nu al zeker dat ze met een 1000 helemaal moeilijk gaan doen.

ben je geslaagd voor zwaar rijbewijs en gaan ze nog moeilijk doen.
 
Tja, dan speelt je leeftijd inderdaad een doorslaggevende rol.....balen. Wat heb je nu voor een motor dan?
 
Ik ben 22 jaar en ben zonder problemen verzekerd bij Univé. Ik heb er ook helemaal niet bij stil gestaan toen ik mijn VTR kocht. Gewoon de telefoon gepakt en doorgegeven dat ik een andere motor had en met een telefoongesprek kon ik zo alles afhandelen!

Ook een kick van mijn kant voor deze prachtige VTR!
 
heb nu een gpz 900r
ik heb mun verzekering via een assurantie bureau lopen en die zoeken da allemaal voor mij uit
en het was mun eerste motor en net 2 weken mun rijbewijs en dus 0.0% ervaring en daar waren ze nie blij mee nie
 
Ik ben 22 jaar en ben zonder problemen verzekerd bij Univé. Ik heb er ook helemaal niet bij stil gestaan toen ik mijn VTR kocht. Gewoon de telefoon gepakt en doorgegeven dat ik een andere motor had en met een telefoongesprek kon ik zo alles afhandelen!

Ook een kick van mijn kant voor deze prachtige VTR!
toe ik van me 25kw cb500 naar de vtr1000 ging was het ook zo geregeld met een belletje en betaalde ook nog minder premie _O- oja was 20 deden ze ook niet moeilijk over

btw kickje voor deze mooie storm
 
Laatst bewerkt:
Dank, dank!

Eigenlijk is ie ook te mooi om te verkopen, maar er alleen maar af en toe naar kijken is ook een beetje zonde he?
 
Mag ik nog een beetje aandacht (kickje) voordat het echt pokke weer word?

Prepare for de sneeuw-STORM!!!!!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan