Honda XL 250 73 / 74

Steve Baker32

Rookie
1 mrt 2021
24
14
Hallo, ik heb ( niet slim ? ) een Honda XL 250 bj 73 / 74 gekocht om op te knappen. Weet iemand de juiste plek voor onderdelen ?

Gr
 
Leuk projectje :}

bj`73 xl250 k0 uitlaatje links
Honda XL 250 73  01.jpg


bj`74 xl250 k1uitlaatje rechts
Honda XL 250 74  02.jpg



Onderdelen kopen
en anders ebay etc.
 
Volgmodus aan.
typisch ebay gevalletje.
Zijn er niet zoveel van geweest hier in NL. Ik heb in de begin 80er jaren (vorige eeuw) 2x een ‘78er XL350 gezien in levende lijve. Maar ben wel benieuwd wat het gaat worden.
 
Laatst bewerkt:
Dat is ze ! Genoeg te doen dacht ik zo, om te beginnen met oigineel voorspatbord ( wel de hoge variant ) en stukje kettingbescherkast en dubbele gaskabel met stelmogelijkheden. En … geduld
 
en …. ze is weer te koop !! Totaal GEEN tijd om het project binnen afzienbare tijd af te ronden.

Liefhebbers ??
 
Je hebt een PB!
Met andere woorden; ik heb interesse en je hebt een privé bericht van mij ontvangen ;)
 
Laatst bewerkt:
Hmmm, geen reactie op mijn PB.....
De PB vind je bij het envelopje als je ingelogd bent ;)

Wil je hem nog steeds verkopen? Zo ja, laat dan ff weten hoe ik (of een andere potentiële koper) je kan bereiken.
 
En ze is weer NIET te koop. teveel verschil tussen liefhebbers en de geboden prijzen. Ze blijft dus in het mooie Delden. Wordt een winter project, waar ik al stiekem onderdelen voor aan het bestellen ben.....
 
Lekker op je gemak in orde maken,is niet een motortje waar erg veel op en aan zit dus
moet te doen zijn binnen een redelijke termijn:)
 
Het is toch een Honda? Twee keer kicken en hij loopt neem ik aan?
 
Hallo, ga na de zomer beginnen met de restauratie van de Honda xl 250 ko bj 74. Dus wordt vervolgd, ben nu bezig onderdelen her en der te zoeken. Weet iemand toevallig hoe lang officieel de achter schokbrekers moeten zijn bij dit model ? ( K0 , grijs, zie foto van Raymond ) bvd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan