Honda XR 250 t/m 650cc Topic Part 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo mannen,

Ik heb een probleempje met het licht van mijn xr250 uit 1988.
Al het licht doet het naar behoren behalve het achterlicht. Deze doet het heel matig totdat ik gas geef, dan gaat hij uit.
Is dit de spanningsregelaar?
Iemand meer ervaring met dit probleem?

Bvd

Pistash
 
idd maaar je zit dan weer met invoeren...

Oh ja, dat had ik zo gauw niet in de gaten. Maar ik maakte maar een geintje hoor, ik vind hem wel mooi maar hoef hem niet. Ik hou het voorlopig bij de 400 en als er wat anders voor in de plek komt moet het meer een circuit fiets worden.

Hier nog een leuk plaatje met een XR er op (althans)

full


gr, Look.
 
Ja, en dan is er nog wat. Iets met Aprilla en Rene geloof ik. Hij maakt zijn reputatie weer waar. Maar het ziet er goed uit zo´n Appie. OP de foto dan want ik heb er nog geen een in het echt gezien.

gr, Look.

Jaja er wordt flink gerodeld in het XR topic :9 maar kan het niet ontkennen :? de Appie is een zeer fraaie bike met leuke details en stuurt echt geweldig.

Nog twee nachtjes slapen :z

topic vervuiling :o
dorsoduromz1.jpg

of topic verfraaiing :9~
 
Laatst bewerkt:
Mijn eerste post in dit topic is nu een feit. Ik heb hier al een tijdje mee zitten lezen:) Ik heb nu bijna 2 jaar op een Kawasaki Er-5 gereden, maar ben nu op zoek naar iets anders. Onder andere omdat ik bijna van die 25 kw regeling af ben. Mijn volgende motor wordt dus een xr 600 in supermotard trim. Ik rij weinig snelweg en voornamelijk voor de lol dus leek mij de xr hier perfect voor. Lol hebben zonder daarvoor echt (te) hard te moeten rijden.

Ik ga zondag kijken bij een xr 600 in supermotard trim ... deze..als de link het doet

http://motoren.marktplaats.nl/motor.../7hqK6bxXfn59fpcm5yI/Hf2ux0cA=&fta_ind=7&fs=1

Naar mijn mening ziet die er op het eerste gezicht goed uit. En de verkoper lijkt mij ook eerlijk. Grote kans dus dat deze motor zondag in mijn bezit is. Nog punten waar ik aan de hand van de advertentie op moet letten? Het blok is in 2004 gereviseerd.
Ik zou de xr graag wat mooier willen maken met nieuw zwart plastic. Voorspatbordjes zijn er genoeg van te vinden.
Maar een mooi zwart achterspatbord en zijkappen zijn moeilijker te vinden. Ik weet namelijk niet van welke modellen ze passen. Hebben jullie een idee?
 
Mijn eerste post in dit topic is nu een feit. Ik heb hier al een tijdje mee zitten lezen:) Ik heb nu bijna 2 jaar op een Kawasaki Er-5 gereden, maar ben nu op zoek naar iets anders. Onder andere omdat ik bijna van die 25 kw regeling af ben. Mijn volgende motor wordt dus een xr 600 in supermotard trim. Ik rij weinig snelweg en voornamelijk voor de lol dus leek mij de xr hier perfect voor. Lol hebben zonder daarvoor echt (te) hard te moeten rijden.

Ik ga zondag kijken bij een xr 600 in supermotard trim ... deze..als de link het doet

http://motoren.marktplaats.nl/motor.../7hqK6bxXfn59fpcm5yI/Hf2ux0cA=&fta_ind=7&fs=1

Naar mijn mening ziet die er op het eerste gezicht goed uit. En de verkoper lijkt mij ook eerlijk. Grote kans dus dat deze motor zondag in mijn bezit is. Nog punten waar ik aan de hand van de advertentie op moet letten? Het blok is in 2004 gereviseerd.
Ik zou de xr graag wat mooier willen maken met nieuw zwart plastic. Voorspatbordjes zijn er genoeg van te vinden.
Maar een mooi zwart achterspatbord en zijkappen zijn moeilijker te vinden. Ik weet namelijk niet van welke modellen ze passen. Hebben jullie een idee?

Achterspatbordje kan je van een Honda CRF '02 - '04 pakken, je moet er dan wel wat aan zagen / boren (het gedeelte wat onder je zadel zit)
Is wel wat werk, maar dan heb je ook wat:)
 
Achterspatbordje kan je van een Honda CRF '02 - '04 pakken, je moet er dan wel wat aan zagen / boren (het gedeelte wat onder je zadel zit)
Is wel wat werk, maar dan heb je ook wat:)

Ok..bedankt..moet lukken *D Ik kan niet wachten..
Nu die zijschilden/zijkappen/side panels (hoe je het ook noemt) nog. Na lang zoeken ben ik er zo goed als zeker van dat ze niet in het zwart te krijgen zijn. Zijn ze mooi over te spuiten of is het aan te raden witte te nemen met een zwarte sticker? Zoals hieronder maar dan zwart..
[afbeelding]

Zijn die stickers op maat te krijgen? Zo ja, waar? Nog nergens kunnen vinden..
 
Ok..bedankt..moet lukken *D Ik kan niet wachten..
Nu die zijschilden/zijkappen/side panels (hoe je het ook noemt) nog. Na lang zoeken ben ik er zo goed als zeker van dat ze niet in het zwart te krijgen zijn. Zijn ze mooi over te spuiten of is het aan te raden witte te nemen met een zwarte sticker? Zoals hieronder maar dan zwart..
[afbeelding]

Zijn die stickers op maat te krijgen? Zo ja, waar? Nog nergens kunnen vinden..

Stickers zijn op maat te krijgen, maar zijn wel behoorlijk prijzig vind ik zefl!

www.mxshop4you.nl > Stickers > Stickersets > Blackbird Racing > Honda > eigen model en uitzoeken maar!

Trouwens, nu ik je reactie nog eens lees..
Die XR op de foto heeft geen tank-kappen.. dat is een gewone tank met een sticker van Blackbird er op...
Als je op je XR een tank met tankkappen wilt hebben dan zou je volgens mij zelf een CRF tank op maat moeten maken, of zelf een lassen. (heb ik volgens mij hier op MF wel eens ergens gezien)
ALS je echt geld te veel hebt moet je eens kijken naar wat kappen van ALOOP.
veel geld maar wel mooie kapjes ;)

www.aloop.com
 
Laatst bewerkt:
Zo'n aloop kitje vind ik zelf ook net iets te duur.
Ik zat te denken aan een zadelovertrek van blackbird racing en handkappen, voor- en achterspatbord en koplamp van acerbis/ufo/polisport. Dan zitten we al in de goede richting en moet ik nog iets op die zijschilden en de tank bedenken. De tank is al behandeld tegen ademen en opnieuw geverfd dus qua stickers heb ik meer keus aangezien ze niet geperforeerd hoeven te zijn.
 
Hallo ben nieuw hier,en heb al meteen een vraagje voor de kenners.

Past de remklauw van een xr600 na 88 of een xr 650 op een pré 88 model.
 
Hallo ben nieuw hier,en heb al meteen een vraagje voor de kenners.

Past de remklauw van een xr600 na 88 of een xr 650 op een pré 88 model.

nou welkom dan maar.
Kijk eens bij MotoMaster op de side. Als de onderdeel nummers gelijk zijn van bijde modellen dan moet het passen. Je moet dan even kijken naar het ombouw adaptertje voor een supermotoschijf. Niet dat je die moet kopen maar als deze het zelfde onderdeel nr hebben zou die moeten passen.

gr, Look.
 
De 2T was wel echt 8-) Deze is meer bruikbaar. Wil eigenlijk ook hier een CRF achterkant op prutsen.

Ja, lekker prutsen daar zijn die XR-en mooie fietsen voor. Ik heb inmiddels een set zijkappen van Polisport besteld. Kan wel even duuren voordat ze binnen zijn. De schijf bevalt me in iedergeval uitstekend.

gr, Look.
 
wat voor velg kan ik gebruiken om bij een xr600 een velg om te spaken naar 17inch?
behalve excel enzo, want dat is me te duur :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan