Honda XR 250 t/m 650cc Topic Part 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Welk pluntertje bedoel jij?
Want ga binnenkort mijn kleppendeksel eraf halen

Heb gehoord dat daar ook een plunjertje moet zitten

zie plaatje..

full
 
Sinds ik mn carb gereinigd heb start mn xr vooral warm slecht. Als hij 5 minuten stil staat heb ik al weer half, of soms zelfs heel choke nodig om m aan de gang te krijgen. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? als ie loopt loopt ie gewoon goed.
 
heb hm al gemaild :Y

Geachte Honda,

een xr kenner weet toch dat een xr uit 91 niet zo'n achterbrug heeft als een xr650 uit 2000.

de xr op de foto (met de nr 3) is namelijk mijn eigen xr, maakt mij niet uit hoor maar ik denk niet dat u veel reacties krijgt als u geen fotos gebruikt van de achterbrug+tank en zadel dat u aanbied.

mvrgr:Rikco

die foto maakt me niet zoveel uit want die is toch niet te koop alleen is het wel misleidend

had gister om een uurtje of 17uur een motorlift besteld bij toolworld en die werd net al afgeleverd *O*
dat noem ik nog eens snelle service ;)

geen geklooi meer met kratjes bier :9
 
Laatst bewerkt:
hey,

Ik heb last van bijgeluid in het blok van mijn xr650r, het is constant aanwezig en het klinkt alsof de distributie ketting ergens langs loopt. heb het klepdeksel verwijderd en alles ziet er wel prima uit. alleen valt me op dat die dingetjes van de auto decompressor op de nokkenas nagal veel speling hebben. Zou dit het geluid kunnen veroorzaken? het komt toch duidelijk uit de kop...

thnx
 
volgens mij wel, ik heb al een beetje zitten googlen, en ik vond dat het een redelijk veel voorkomend probleem is. het gaat om een aantal (ik dacht 4) schijfjes direct achter het nokkenas tandwiel.
 
pffuuu wou dat ik je helpen kon maar ik zou het ook niet weten.
kleppen enzo wel goed gesteld?
 
zover ben ik nog niet gekomen met mijne maar misschien de ketting beetje spannen?

wist ik maar zoveel van een xr650 dan zou ik me ook geen zorgen maken als mijn problemen komen.
(ff afkloppen)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan