Honda XR600R Supermoto te koop

Heb ik toch nog een vraagje:

Zien we op de foto's de zwarte custom tankhoes? Wat is dan de kleur en staat van de tank onder die hoes? :?


Kickje.
 
Tank is eronder oranjerood, ziet er nog wel redelijk uit maar met hoes erop wel een stuk beter :P

Hier nog een oude foto met rode tank:
 
Laatst bewerkt:
Was de verkeerde :X
full
 
Stoer ding hoor, lekker knallen!
Als ik de ruimte/tijd/financiën nou eens had...
Nouja kickje dan maar.
 
nieuw piccie lijkt erg veel op het piccie van zaterdag 01 augustus 2009 22:11....
;) mooie machine, iets dat ook nog wel eens in mijn schuur kan belanden...
 
Oh stom dacht dat die foto op de 2e pagina stond en was verdwenen door een forumcrash..maja kick danmaar :+
 
Hey Wel tof ding opzich, mischien iets om ff op te rijden tot ik voor een superbike gespaard heb !!

Maar ff vraagje he, rijdt dat ding ook een beetje of is het net een opgevoerde schakel brommer ??

En kun je ook makkelijk wheelies maken enzo ??

Last but not least, waar staat hij momenteel ??

Gr,
Stefan
 
Nou t gaat zeker wel hard hoor, 600cc eencilinder rijd niet als een brommer :p Wheelies zijn geen probleem (net als stoppies), niet dat ik zelf echt kan wheelien, maar hij gaat makkelijk op t achterwiel. Hij staat nu in Bussum in de garage bij mn ouders :) Maar kan m eventueel ook in Utrecht zetten als dat dichterbij is. Maar hij is trouwens niet 25kw...ik zie dat je daar aan vast zit?
 
Laatst bewerkt:
Hey,

Nee 25kw is eindelijk voorbij, maar aangezien ik geen motor meer heb ben ik hier lang niet geweest ;)

Hoeveel kw heeft hij dan wel weetje dat ook ??
En hoe zat het met dat remlicht en kenteken ?? Mischien een plaatje van ?

En verder loopt hij gewoon goed ? Geen gekke dingen mee gehad laatste tijd ?

Bussem is inprinciepe goed.

gr
 
Ah oke relaxt :)

Hij staat op rdw.nl op 33kw...maar op t kenteken staat niks over kw's.

Heb ff een piccie toegevoegd van de achterkant, redelijk spartaans maar t werkt :p Spatbord staat nu recht btw bij de foto was er een boutje losgetrild..

Ik heb er zelf 0,0 problemen mee gehad, rijd als een zonnetje. Hij doet t altijd in 1 of 2 trappen. Dat is bij sommige XR's wel anders :P
 
Laatst bewerkt:
Okej cool, zit er trouwens ook electrische start op of ??

En hoelang heb je hem zelf al ??

Verder ff kijken of ik wat geld bij elkaar kan sprokkelen en dan mischien ff x langs komen om te kijken en rondje op te rijden.

Gr,

Edit- heb je die uitlaat en voorvork er ook zelf onder gezet of zaten die er al op ?
 
Laatst bewerkt:
Nee op XR600's zit geen elektrische start.

Ik heb hem nu zelf 1,5 jaar , maar heb pas sinds april mn rijbewijs dus eigenlijk maar een half jaar op gereden. Vorig jaar heb ik m een beetje opgeknapt en is er niet op gereden.

Alles zat er al op toen ik m kocht, heb alleen het plastic veranderd eigenlijk.

Als je meer wilt weten voeg me maar ff toe op MSN.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan