Horneteers>>duin en bollenstreek meeting! part II 2007

Wanneer ???

  • 1 april 2007(op eigen risico)

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8 april 2007

    Stemmen: 0 0,0%
  • 15 april 2007

    Stemmen: 0 0,0%
  • 29 april 2007

    Stemmen: 11 55,0%
  • 6 mei 2007 (megameeting)

    Stemmen: 0 0,0%
  • 13 mei 2007

    Stemmen: 0 0,0%
  • 20 mei 2007

    Stemmen: 8 40,0%
  • 27 mei 2007

    Stemmen: 1 5,0%

  • Totaal aantal stemmers
    20
Zet mij ook maar op de lijst *O*

Heb ook voor 27 mei gestemd :] :]

done


Vandaag stukkie voorgereden met Nessy en LoSBoL, en er is een stuk duidelijk van de route en er moet nog een stuk voorgezet gaan worden, komt goed ! Maar 27 mei duurt nog even dus we hebben voorlopig nog een goed excuus om te gaan toeren O-)
 
done


Vandaag stukkie voorgereden met Nessy en LoSBoL, en er is een stuk duidelijk van de route en er moet nog een stuk voorgezet gaan worden, komt goed !

zoveel is mij nog niet duidelijk, de Nordschleife is beter te onthouden ;)

Maar 27 mei duurt nog even dus we hebben voorlopig nog een goed excuus om te gaan toeren O-)

toeren ? Heb geen bollenveld gezien, was veel te druk bezig met gasgeven en bochies draaien :(
Of was dat nou de bedoeling :? :+

:W
 
Laatst bewerkt:
27 mei staat overigens niet vast hoor, ik keek even naar de poll en deze datum is nu veruit favoriet....

Maar ik zal even onderzoeken wat voor evenementen er gehouden worden, tenzij jullie het leuk vinden om in de bloemencorso mee te rijden :X :X
 
Laatst bewerkt:
Maar ik zal even onderzoeken wat voor evenementen er gehouden worden, tenzij jullie het leuk vinden om in de bloemencorso mee te rijden :X :X


Past wel goed bij een bollenstreek meeting, moet alleen iedereen even een paar bloemen aan zn hornet vastbinden.
Is weer eens wat anders dan de gebruikelijke mods.
 
Past wel goed bij een bollenstreek meeting, moet alleen iedereen even een paar bloemen aan zn hornet vastbinden.
Is weer eens wat anders dan de gebruikelijke mods.

Tja en dan met een slakkegangetje door de streek -O-

Ik haak dan af, heb hooikoorts (hyacinten stinken trouwens ontzettend)
 
27 mei staat overigens niet vast hoor, ik keek even naar de poll en deze datum is nu veruit favoriet....

Maar ik zal even onderzoeken wat voor evenementen er gehouden worden, tenzij jullie het leuk vinden om in de bloemencorso mee te rijden :X :X

inmiddels laat de poll zien
op 1. => 27 mei met 10 stemmen
en op 2. => 29 april met 4 stemmen

27 mei is een best drukke dag met evenementen:
Pinksterraces op Zandvoort
Voorjaarsmarkt in Centrum Zandvoort
Europeesche hockey kampioenschappen in Bloemendaal
En de vlinder voorstelling in de Kennemerduinen *D

Nu heb ik het volgende weer besteld : 20 graden en zonnig, windstil
Stel het wordt strandweer dan is het zelfs op de motor bijna niet te doen, nu is dat ook niet zo'n groot probleem, laten we Zandvoort rechts liggen en ik weet nog wel een alternatieve route die ook de moeite waard is, maar het is een eeuwig zonde van de Zeeweg :] Het is dus op zijn zachts gezegd een beroerde datum ! Maar zoals de uitslag van de poll is, zo zal er gereden worden.

Op 29 april zijn er overigens weinig evenementen alleen de vlindervoorstelling en kermis in Haarlem waar we geen last van zullen hebben.

En dan nu het goede nieuws: Op het eerste deel van de route komen we 1 stoplicht tegen *O* en dat is voor de voetgangersoversteekplaats naar de vlinder voorstelling :X
 
Laatst bewerkt:
27 mei is een best drukke dag met evenementen:
Pinksterraces op Zandvoort
Voorjaarsmarkt in Centrum Zandvoort
Europeesche hockey kampioenschappen in Bloemendaal
En de vlinder voorstelling in de Kennemerduinen *D

Komt ie nu mee _O-
Nu heb ik het volgende weer besteld : 20 graden en zonnig, windstil
Stel het wordt strandweer dan is het zelfs op de motor bijna niet te doen, nu is dat ook niet zo'n groot probleem, laten we Zandvoort rechts liggen en ik weet nog wel een alternatieve route die ook de moeite waard is, maar het is een eeuwig zonde van de Zeeweg :] Het is dus op zijn zachts gezegd een beroerde datum ! Maar zoals de uitslag van de poll is, zo zal er gereden worden.

Nieuwe poll???? -O- })
Op 29 april zijn er overigens weinig evenementen alleen de vlindervoorstelling en kermis in Haarlem waar we geen last van zullen hebben.

En dan nu het goede nieuws: Op het eerste deel van de route komen we 1 stoplicht tegen *O* en dat is voor de voetgangersoversteekplaats naar de vlinder voorstelling :X
_O-

Oke dan, klinkt goed!!!
 
Ik kijk het nog even aan. Ik zit redelijk vol gepland komende 2 maanden en ga ook nog ergens in die periode op vakantie. Maar als het even kan, ben ik er.

:]
 
*O* Doe toch maar een nieuwe poll. *O*

27 mei ben ik op vakantie en kan ik zeker niet, maar eind april zou denk ik wel lukken.
 
oke,oke Ik dien een verzoek in om de poll te resetten ivm gewijzigde "inzichten"

Even kijken of de crew zo vriendelijk is om hier aan mee te werken!

Mocht iemand een andere mening hebben, kun je in mijn profiel mijn e-mail vinden


full
 
Laatst bewerkt:
nu maar 20 mei dan. ik weet het ook niet meer. eind april is net na de limbo meeting..
 
Ik heb per ongeluk op 20 mei gestemd :X Dan kan ik helemaal niet |( Vakantie. Het moest 29 april zijn.

Nieuwe poll :Y
 
Ik heb per ongeluk op 20 mei gestemd :X Dan kan ik helemaal niet |( Vakantie. Het moest 29 april zijn.

Nieuwe poll :Y

Speciaal voor jou zullen we de uitslag corrigeren met 1 stem voor 29 april !

Maar speciaal voor jou zullen we niet de poll resetten :P

Zo als nu de rest nog even wil gaan stemmen
 
Ik heb allang gestemd ;) 20 mei :Y

Als het dan ook dit lekkere weertje is... heerlijk om te rijden })
 
Terug
Bovenaan Onderaan