hulp met aankoop motor

nicksol91

MF'er
4 jun 2013
36
0
olst
Hallo allemaal,
Op de eerste plaats ik ben nieuw op dit forum dus zal me eerst ff voorstellen Ik ben Nick heb me motorrijbewijs al En rij al enige tijd op de motor van me vader (Bmw K1100) Maar dat is niet mijn soort motor en ik heb een Honda CBR 900 fireblade Uit 1996 op het oog.
Natuurlijk weet ik dat er lijsten zijn op het internet voor de leek om een motor na te lopen bij koop van een particulier. maar ik vroeg me toch af waar ik nog speciaal op moet letten bij de Honda Fireblade. Wat zijn de problemen waar de meeste Fireblade bestuurders tegen aan lopen? Wie ow wie zorgt er voor dat mijn eerste motor geen flop wordt?
 
Laatst bewerkt:
Je Moet Letten Of Het Blok Geen Lawaai Maakt En Of De Keerringen Niet Lek Zijn. Let Ook Even Op Het Balhoofd. Gewoon Standaard Dingetjes :)

Welkom Trouwens :W
 
Inderdaad, of de capslock die om de paar seconden automatisch aan en uit gaat?


klopt helemaal sorry bericht is gemaakt op tablet en die springt inderdaad automatisch op de capslock na enige seconden.

maar leuk om het over mijn type kunsten te hebben maar daar schiet ik niet zo veel mee op natuurlijk.
ik zag ook dat dit topic in de verkeerde rubriek heb geplaatst misschien toch maar even verplaatsen voor als dat kan.
 
:W Nick
full
Succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan