Husaberg 650 supermotard/ enduro (beperkte inruil mogelijk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
'Husaberg 650 enduro bj 2003' > 'Husaberg 650 supermotard/ enduro (beperkte inruil mogelijk)'
 
:Y
full
 
indien de gehele verkoop in een keer niet lukt....
dan gaat hij weg in onderdelen.
 
Hoe zit het met de onderhoudsintervallen en betrouwbaarheid op de wat langere duur?
BEn op zoek naar een mooie SM zodra mijn CBR verkocht is. Maar wil hem af en toe ook voor woon werk kunnen gebruiken. +- 30km enkele reis maar dat kan binnendoor.
olie wissel om de 1000 of 2000km is prima gaat vast niet meer dan een liter in?
 
Hoe zit het met de onderhoudsintervallen en betrouwbaarheid op de wat langere duur?
BEn op zoek naar een mooie SM zodra mijn CBR verkocht is. Maar wil hem af en toe ook voor woon werk kunnen gebruiken. +- 30km enkele reis maar dat kan binnendoor.
olie wissel om de 1000 of 2000km is prima gaat vast niet meer dan een liter in?

Er gaat maar 1 liter in idd, maar daar zou ik maximaal 500 km mee rijden. Het is zijn bloed! zonder of met slechte gaat hij er niet beter op worden. Ik zou daar dan ook ZEKER niet op gaan bezuinigen!

Ik heb er altijd bell ray ingedaan van €15,- per liter. Om zo'n motor te gebruiken voor ritjes woon-werk...... kan, maar geen snelweg! das echt niets voor deze fiets! het korte werk, puur klappen. Hij heeft een koppel van bijna 70 nm! en dan bijna 70 pk in deze race trim.... das echt bruud rijden :9

Wat voor CBR heb je? ik wil namenlijk eventueel (in)ruilen tegen een CBR.
 
Ik heb een CBR 600f van 2001. staat in het te koop topic.
Ben er nog niet helemaal uit wat voor SM ik wil. Een bedrijfszeker apparaat zou fijn zijn, maar een echt onderhoudsintensieve SM gaat mij iets teveel geld kosten denk ik. Mijn oog op dit moment gaat ook naar een iets recentere Husqvarna 610sm. Wel tammer maar ook wat meer hufterproof.

Ik hoef niet direct te beslissen natuurlijk dus laat het nog even zijn beloop allemaal
 
Ik heb een CBR 600f van 2001. staat in het te koop topic.
Ben er nog niet helemaal uit wat voor SM ik wil. Een bedrijfszeker apparaat zou fijn zijn, maar een echt onderhoudsintensieve SM gaat mij iets teveel geld kosten denk ik. Mijn oog op dit moment gaat ook naar een iets recentere Husqvarna 610sm. Wel tammer maar ook wat meer hufterproof.

Ik hoef niet direct te beslissen natuurlijk dus laat het nog even zijn beloop allemaal

Kijk anders eens voor een KTM LC4, hufterproof en betaalbaar.
 
gaat de verkoop bij jou net zo goed als bij mij??

mooi kloten he?

gr

Tja, dat had ik wel een beetje verwacht, maar de prijs is netjes, de staat van de motor goed, dus ging ik er wel vanuit dat hij met een maandje verkocht zou zijn. HET IS CRISIS. Maar ach hij kost me 100,- per jaar aan vaste lasten...... kan die lekker warm binnen staan deze winter 8-) want voorlopig ga ik niets met de prijs doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan