Husqvarna SM610

Dutchboy

Die hard MF'er
20 mrt 2004
698
0
fsget.php


:9~

Wie weet er meer te vertellen dan op www.motorfreaks.nl/index.php/news/2516
 
En een afsluitbare benzinetank! Zo zo...

Ik rij altijd met een lap in de vulopening van de tank en die steek ik dan aan als ik ga rijden.
 
wat een ding...uitlaat is een beetje lomp

De ultieme sm is de sm waar je niets meer aan hoeft te veranderen, en ik kan hier zo al 20 dingen bedenken die er al weer afmoeten.
 
16" achterband :? :? :?


Sterker nog: een "nieuwe 16" achterband". Waarschijnlijk monteerde Husqvarna tot nu toe wegwerpertjes van het SM-circuit en doen ze nu dan eindelijk nieuw rubber onder hun fietsen. Achter dan, tenminste :P


Inderdaad: rare maat. Ze moeten er nu geen Honda Monkey van maken hè...

full
 
Die 54 PK aan de krukas... ik neem aan dat dit in af-fabriek en gesmoorde staat is? Of hebben we ook nog te maken met overgewaardeerde cijfers van de producent? Ik had eigenlijk verwacht of gehoopt dat dit ding wel met tenminste 60 achterwiel PK's zou komen :X

@MArtijntje: daar heb je wel gelijk in inderdaad, hij kan zeker nog wel bijgezwijnd worden voor optimale looks
 
Die 54 PK aan de krukas... ik neem aan dat dit in af-fabriek en gesmoorde staat is? Of hebben we ook nog te maken met overgewaardeerde cijfers van de producent? Ik had eigenlijk verwacht of gehoopt dat dit ding wel met tenminste 60 achterwiel PK's zou komen :X

@MArtijntje: daar heb je wel gelijk in inderdaad, hij kan zeker nog wel bijgezwijnd worden voor optimale looks
deze 610 is nooit bedoeld als pk monster (net als de oude 610 sms), dan moet je naar 450's/510's gaan kijken... deze 610 is meer bedoeld voor dagelijks gebruik, niet iets wat je ieder weekend uit de schuur trekt om even te gaan knallen

dit type motor hoort meer in het rijtje xt660/fmx650, en dus niet tegenover een ktm660 bijvoorbeeld
 
deze 610 is nooit bedoeld als pk monster (net als de oude 610 sms), dan moet je naar 450's/510's gaan kijken... deze 610 is meer bedoeld voor dagelijks gebruik, niet iets wat je ieder weekend uit de schuur trekt om even te gaan knallen

dit type motor hoort meer in het rijtje xt660/fmx650, en dus niet tegenover een ktm660 bijvoorbeeld

:^

Begint een beetje op een te zware en lompe Duke te lijken :X
 
jongens blijven jullie allemaal lekker door filosoferen; ik laat t jullie wel weten als ik er een heb!


Waarom wil je d'r een? Gewoon nieuwsgierig dus om te weten waarom dit (op het moment) blijkbaar dé supermoto voor jou is.

Ik vind hem erg mooi om te zien maar oordelend van wat ik "op papier" zie, zou ik hem niet verkiezen boven mijn XR650SM. Volgens mij is trouwens de enige waarvoor ik hem nu zó kwijt zo willen - mits ik de centen had liggen - die tweepitter supermoto van Aprilia. Of een mooie KTM 525EXC. Oké en een Husky NOX.
full
 
Wat weegt dit dan?? Ik vind het wel een interessante fiets, maar die krukas PK's en NM's moeten echt beter voor een 610 vind ik hoor...
 
Terug
Bovenaan Onderaan