Maar dan zou de klant de dupe zijn...
Want dealer gaat het uitvechten met importeur/fabriek, en klant kan niet rijden...
Deze dealer, doet de klant een goed voorstel en de klant in tevreden! Achter de schermen zal hij echt nog wel een hartig gesprek hebben met de importeur/fabriek en zijn gemaakte kosten vergoed willen zien. Alleen op deze manier heeft de klant er geen last van, en zo hoort het
De klant heeft toch zelf een keus gemaakt, voor en budget sv? en er in dit geval 20000 km op gereden? Dat er coulance is...prima...maar je zal 20 Huyosungs verkocht hebben en allemaal om moetn ruilen voor een sv...ik geef het je te doen...
Een nette leenmotor, en geen vanvan, en tot een oplossing zien te komen met de fabriek...
En wat zijn nu precies de klachten...? afbladderende lak? versnellingsbak...?
de motor zaak heeft er gewoon maar 1 verkocht joh.
en mijn buurman heeft ook reuze plezier van zijn vanvan. je moet er alleen niet de snelweg mee op. is toch beter dan de xj600 uit 1910 waar je 3 kleuren stront op... die ik altijd van mijn motor zaak krijg. weet wel dat ik niet verder hoef te kijken naar een hyosungoh dat deed ik al niet. alhoewel een 2e hands voor maar 3000 euro. dan hou ik nog geld over van de verzekering
Ik denk dat ik als 1 van de weinige mag zeggen dat HYOSUNG een K. merk is. Ik was vorig jaar de eerste die er 1 geleverd kreeg. Precies 1 week na de introductie. Ik heb er in 6 maanden 3 versleten. Met de eerste had ik alleen maar electrische problemen. Met 6000 km moest ik 500 euro bij betalen voor een nieuwe. In de tussentijd kreeg ik er 1 van de importeur mee. Daar brak de nokkenasketting van. Toen ik mijn tweede opgehaald had is bij 6000 km het blok opgeblazen. Klep door me zuiger heen. ( dit gebeurde bij 70 km per uur met weinig touren want het was heel druk op de weg)
Het is niet voor niets dat Hyosung de enigste fabrikant is die maar 1 jaar fabrieksgarantie geeft. (LET OP vorig jaar nog twee jaar)
De HYOBOOM experience heeft mijn bijna 4000 euro aan afschrijving en omkosten gekost.
Ik rijd nu een kawazaki z750. Binnen een half jaar heb ik 26000 probleem loze kilometers gereden.
Je hebt wettelijk gezien recht op twee jaar garantie, en geen enkele afspraak tussen jou en de leverancier mag dat recht beperken.Het is niet voor niets dat Hyosung de enigste fabrikant is die maar 1 jaar fabrieksgarantie geeft. (LET OP vorig jaar nog twee jaar)
Rij er zelf een ( van m'n vrouw) zit nu ruim op 6000 km in de afgelopen paar maanden, nieuw gekocht toen ze net uitwaren maar vorig jaar weinig op gereden ( omdat ik toen iig nog één motor van mezelf had die het deed )maar behalve af en toe dat "automatisch" terugschakelen van 6 naar 5 als ik op de motor afrem van zo'n 150/160 en de slechte lak van de motorsteunen en carter ondervind ik er geen problemen mee
Waar heb je hem gekocht en wat hebben ze je geboden ??
Kan er goed over oordelen, rij er dagelijks 60 km opHahatoen ik de Topic titel las wist ik meteen,hier moet een reactie van NitroMax in staan .
Oh, weet ik niet meer, waren we toen ff geen vrienden ?Magnamannetje heeft ooit ook iets gezegd over Hyosung
Geen idee, krukas is klaar, Paul is terug van vakantie, dus zal binnenkort hopelijk wel weer een mailtje krijgen met nieuws neem ik aanps warneer rijdt de V Max weer ???,wat duurt dat al lang zeg.
Kan er goed over oordelen, rij er dagelijks 60 km opOh, weet ik niet meer, waren we toen ff geen vrienden ? Geen idee, krukas is klaar, Paul is terug van vakantie, dus zal binnenkort hopelijk wel weer een mailtje krijgen met nieuws neem ik aan
Reken maar dat ik het op MF melden zal als'ie het weer doetGeen probleem toen hoor,ging met een grote korrel zout.En succes met de Max
Kan bijna niet wachten.Van mij part maak je er een MF meting van,wil dat geweld wel eens zien en horenReken maar dat ik het op MF melden zal als'ie het weer doet