Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Als hij zijn gas los laat, en dat ding doet pogingen om stationair te draaien, gaat dat voorwiel stuiteren van het trillen!
Als je dat ziet, durf je meteen niet meer op te stappen! (En dan heb ik het nog geen eens over het feit dat je Supermotorman moet zijn om de koppeling in tr trekken!
Je hebt groot gelijk Sally,
Mijn vorige fiets was een FZR 1000 Exup van Yamaha. Dat ding was akelig snel(wat wil je ook met 147 paarden die staan te trappelen....) maar als het bochtig begon te worden waren ze niet thuis..!!) En dan begint het eigenlijk pas leuk te worden....laten we eerlijk zijn rechtuit rijden kan elke gek.....toch...!!
J.W, (waar staat dat trouwens voor..?)
Kun je iets duidelijker zijn.....de baars...waar is dat?
En het is echt niet om groot te spreken, maar de laverda stuurd gewoon erg goed. Ik heb genoeg vergelijkingsmateriaal gehad.
Helldesker,
Gave foto zeg.....
Mijn FZR was van 1993, dus met één grote koplamp. Aangepast zeg je...wat zoal..?
Helldesker,
Tjonge je kunt beter zeggen dat je een FZR1 berijd....gezien de modificaties die je uitgevoerd hebt....!!
Met 240 in het uur onderuitgeremd.....was je zeker flink aan het gummen..?
Hoe kwam je daar onderuit? hier en daar een beetje vel kwijt.....of viel het nog mee?
Zo zo is de racebaan 'Best' verplaatst naar Tilburg...??
Op 2001-08-07 12:24, schreef Laffie:
Zo zo is de racebaan 'Best' verplaatst naar Tilburg...??
Bij Best zijn maar 2 bochtjes en bij de Baars 5... da's het belangrijkste verschil.
En dan hebben we het nog over het kort rondje Baars.
Er zijn zelfs al wat varianten met nog meer bochtjes![]()
Op 2001-08-07 12:42, schreef J.W:
En dan hebben we het nog over het kort rondje Baars.
Er zijn zelfs al wat varianten met nog meer bochtjes![]()
Tja, kheb geen voorrijder meer, dus of ik die andere varianten ooit zal rijden.....