iemand bekend met Q-bond??

Ja, ik, het is behoorlijk sterk. Niet gekocht door een infomercial maar doordat een monteur op YT het gebruikte voor kunststof reparatie en er heel tevreden over was. Ik heb het onder andere gebruikt om knipperlichten (die niet meer te krijgen waren) en kuipdelen te repareren, scheuren en geboorde gaten opvullen, ik kan het aanraden. :Y
 
Ja, ik, het is behoorlijk sterk. Niet gekocht door een infomercial maar doordat een monteur op YT het gebruikte voor kunststof reparatie en er heel tevreden over was. Ik heb het onder andere gebruikt om knipperlichten (die niet meer te krijgen waren) en kuipdelen te repareren, scheuren en geboorde gaten opvullen, ik kan het aanraden. :Y
voor je klassieke knippers weet ik nog wel een adres...
maar kwam dit in de mail van hbm tegen...
vandaar de vraag..
 
een filmpje van 'Die Autodoktoren' gezien. waarin ze een afgebroken montage oor repareerde met z'n goedje.
de eerste poging mislukte, maar door weer een bij geleverde goedje eerst voor te bewerken lukte het wel. kwam zelfs wat rook vrij.
https://www.youtube.com/user/Autodoktoren/featured?pbjreload=102
welk filmpje het was weet ik niet meer.
o ja, het is Duits. maar bijten niet.

Klopt ja, als je de lijm er op druppelt krijg je een poefje rook en is het binnen een paar seconden hard, echt grappig om te zien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan