Ik kan me niet voorstellen dat ze dat moedwillig doen.Ik ben naar de winkel geweest, en heb daar mijn pak enz gekocht, super service
maar....
Ik wou ook nog schoenen en een helm van het merk Icon. Kreeg te horen dat ik die gewoon daar ter plekke kon bestellen, en dat ik ze over 1 a 2 weken kon verwachten. 1,5 maand en heel veel telefoontjes verder kreeg ik toch eindelijk mijn schoenen binnen. De helm is echter een ander verhaal... Ik moet mn helm of het geld nog ontvangen (wacht pas sinds 25 december hoor....). Wel hebben ze het voor elkaar gekregen om de desbetreffende helm afgelopen maand nog in de aanbieding doen....
Mijn advies: Als ze iets op voorraad hebben, super! Anders gewoon lekker laten en het ergens anders bestellen.
www.fc-moto.dehmm als die gasten ook gewoon normale motorkleding verkopenipv euh maanlandingsuitrustingen wil ik wel eens een linkje.heb een brother daar in de buurt wonen.....
Goede zaak.
Heb daar mijn Alpinestars Pak/laarzen/handschoenen/helmmuts/onderpak en AGV helm vandaan!
Allemaal via de webwinkel voor een nette prijs, levering in 3/4 werkdagen
krijg je nog een extra mailtje als je bestelling daadwerkelijk onderweg is?
ben er geweest maar ze hadden de handschoenen die ik wou niet op stock in mijn maat dus heb ik ze maar besteld vorige week donderdag
heb nu 1 mailtje gekregen dat mijn betaling goed is binnengekomen. Bij mopedreifen krijg ik ook altijd nog een mail als mijn banden daadwerkelijk verstuurd zijn en dan kan ik ze ook tracken waar ze op dat moment zijn, is dit ook zo bij fc-moto?
Diegenen die hier zeggen: "pas het pak ergens anders en bestel hem dan via internet".....
Vinden julie niet dat julie misbruik maken van de tijd en moeite die een verkoper doet om jou van goed advies te voorzien? Hij heeft goede bedoelingen en wil je helpen....Maar jij komt met voorbedachte rade binnen om even te kijken of het pak lekker zit en dan el cheapo snel ergens anders op de webshop te bestellen.
lekker als iedereen dat zou doen. blijft de verkoper zitten met onverkoopbare zweetpakken die honderden lui hebben 'geprobeerd' en er nog even over gaan 'nadenken'.....
Het kost de verkoper een half uur a 1 uur...waar hij niks aan verdient. Terwijl hij die tijd had kunnen investeren in een klant die wel serieus is.
wat is julie kijk hierop?
Je krijgt inderdaad een mailtje als de producten de deur uit zijn. meestal ligt het dan een dag later op de deurmat. Ik heb een ICON jas gekocht daar, bestelling was een dikke week "in behandeling" waarna ik een mailtje kreeg dat hij verstuurd was. een dag later had ik de jas in huis. ik heb goede ervaringen dus. (btw, de jas was op voorraad)