Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Iemand ervaring met FC-MOTO??

Daarom haal ik nog steeds nagenoeg al mijn kleding bij Termaat: Veel keuze, goede prijzen, als er iets niet goed is wordt het opgelost en je kan het direct meenemen. Lang leve de ouderwetse fysieke winkel

Helemaal mee eens, doe ik ook altijd. Prima service.
Ik zorg er alleen voor dat ik nooit op zaterdag of koopavond ga
 

Dan heb ik er bij FC Moto niet zo'n probleem mee.
Als je zelfde artikel in bijv een andere kleur past en het zit goed dan gewoon melden dat artikel voorradig zou zijn. Dat je voor niks bent gekomen en dat ze het GRATIS mogen nazenden.
Nachsenden OKE, aber bloß umsonst!!

Vanaf Würselen (FC Moto) is het 3km rechte weg voor je bij Gericke, Polo en Louis in Aken bent.
Simpel, dan ga je daar kijken. Vrijwel altijd kunnen vinden wat ik zocht.
Ik heb een Yamaha en die zit bij Polo aan de overkant. Voor mij ook nog optie...........
 
Laatst bewerkt:
Helemaal mee eens, doe ik ook altijd. Prima service.
Ik zorg er alleen voor dat ik nooit op zaterdag of koopavond ga

Herkenbaar, je moet er niet claustrofobisch zijn
En heb er wel een keer op zaterdag een motorpak gekocht. Maar was al eerder wezen kijken, dus wist al welke het zou worden. En was er om 09:00u. Dan lukt passen nog prima en heb je alle aandacht als je advies nodig hebt
 

Hehe
Nu heb ik het voordeel dat zo ongeveer de grootste motorkleding leverancier van NL en omstreken bij mij om de hoek zit. Maar haal ook wel een enkele keer iets bij Ten Kate.

En zie echt wel de voordelen van online bestellen. Maar absoluut niet voor kleding, laat staan motorkleding. Dat wil ik geroken, gepast, betast hebben

En met betrekking tot lange levertijden: Bestel wel eens wat bij iBood. Maar zeker niet als ik iets snel nodig heb. Daar houd je toch gewoon rekening mee? Als je bij fc moto besteld en het duurt langer: Heb je pech, had je kunnen weten.
 
Laatst bewerkt:

Misschien heb ik iets gemist, maar mag hopen dat je na 1x voor niks gereden te zijn, de 2e keer gebeld hebt voor je die kant op reed?
 
Ik heb een helm besteld via fc-moto, maar deze heeft een helder vizier ipv het gekleurde vizier dat online is afgebeeld. Iemand ervaring hiermee, want ik vindt niets op hun website hierover.
 

Tjonge het heeft toch geholpen. Nadat ik ook de digitale handtekening van ontvangst had opgevraagd bij de pakketdienst en gestuurd had hebben ze na tig weken toch ineens het retourpakket gevonden en mijn geld geretourneerd. Opmerkelijk is hierover niet eens een mail gestuurd.
 
Ik heb een helm besteld via fc-moto, maar deze heeft een helder vizier ipv het gekleurde vizier dat online is afgebeeld. Iemand ervaring hiermee, want ik vindt niets op hun website hierover.

Dit staat er in de beschrijving, terwijl de foto een zwart vizier laat zien:


LS2 FF350 Stardust 2 Black
Shell: painted HPTT (high pressure thermoplastic technology) resin
Number of shells: 1 shell size
Ventilation system: front air intakes-rear extractors
Fabrics: dry comfort with hygienic treatment
Inside padding: fully removable and machine washable interior on snaps
Visor: multi-position clear and anti-scratch polycarbonate 3D visor
Retention system: quick release buckle-soft chin strap padding
Shield mecanism: QR2S shield replacement without tools
Available sizes: XS-S-M-L-XL-XXL
Certification: ECE 22.05 certification
 
Het personeel in de winkel is ook rampzalig. Het is alleen handig omdat ze zo een groot assortiment A-merken hebben. Ik bestel op internet en laat het in de winkel bezorgen (vooruitbetalen noodzakelijk!?). Dan krijg je een berichtje als het binnen is. Als het niet is wat je wilt geef je het terug en krijg je je geld terug.

Je moet alleen niet verwachten dat je snel of vriendelijk geholpen wordt. Laat staan dat je advies mag verwachten...
 
Ik heb de scorpion exo 1200 air stinger gekocht en hier staat dit niet bij. Ik heb dit al opgezocht maar ik zie het niet in de beschrijving of de algemene voorwaarden staan. Vandaar ook mijn vraag hier naar ervaringen.
 
Je hebt gelijk! ik heb gekeken kon het ook niet vinden, ik zou ze vragen te leveren wat op de foto staat, gekke is wel dat bij accesoires een blank vizier staat afgebeeld

zeer mooie helm trouwens!

succes
 
Je hebt gelijk! ik heb gekeken kon het ook niet vinden, ik zou ze vragen te leveren wat op de foto staat, gekke is wel dat bij accesoires een blank vizier staat afgebeeld

zeer mooie helm trouwens!

succes

Bedankt

Ja maar dat vizier kun je in verschillende kleuren bestellen

Ik heb al een bericht gestuurd en ben benieuwd.
 
Ik ben er 1 keer geweest en uiteindelijk maar doorgereden naar Luois want in de winkel hebben ze niets gangbaars en kleding of schoenen wil ik toch graag passen.
 
Met de winkel ben ik wel tevreden. Het is gewoon de goedkoopste in top spul dus je moet inderdaad niet verwachten binnen 1 dag iets binnen te hebben. Ik heb al een exo 1000 dus ik durfde het risico te lopen om online te kopen. Normaal bestel ik via internet en laat ik hem in de winkel bezorgen en ga dan daar passen.
 
Vorige week heb ik een IXS Montevideo II jas en bijpassende Caracas II broek via de webshop besteld.

Gisteren binnen gekregen. Communicatie verliep goed. Ik kreeg alleen geen TenT-code. Dit was wat onhandig, maar uiteindelijk ontving ik mijn bestelling in 3 werkdagen, thuis bezorgd.

Voor mij was de aanleiding om bij FC Moto te kopen dat zij dit specifieke pak op voorraad en in mijn maat hadden en tegen de laagste prijs konden aanbieden. Ik ben afgegaan op de positieve reviews en testen in de bladen. Zogenaamd advies van een verkoper is betrekkelijk zoals ik een paar jaar geleden bij de al om geprezen Termaat heb ondervonden. Daar kom ik dus niet meer.

 
Afgelopen maandag heb ik mn Shark terug gebracht naar de fysieke winkel vanwege een garantiegevalletje. Ze hebben hem vrij makkelijk en vlot terug genomen. Ik ben alleen heel erg benieuwd wanneer en in welke staat ik hem terug krijg. Ik heb voor de zekerheid foto's gemaakt. En ik zal het document waarop staat dat ze hem retour hebben genomen goed bewaren..
 
Incompetent personeel
Groot assortiment
En als DHL een fout maakt, lossen ze het niet gelijk op met de klant, maar wachten ze eerst de 30 dagen af die DHL blijkbaar heeft om eea te onderzoeken.

Je locale dealer kan de prijs vaak niet "matchen", maar in overleg wordt het verschil wel kleiner. En dan is de vraag wie je de handel gunt...

YMMV
 
Soms kom ik daar wel eens
Mooie winkel
En de mensen die daar werken vinden zichzelf ook mooi
Althans ze zijn meer met zichzelf bezig dan met klanten
Je weet kent dat wel, voor de spiegel staan en je haar in de wax zetten
Ik heb ‘t dan over de mannen die daar rondlopen
 
Afgelopen vrijdag heb ik de helm, netjes gerepareerd, met de post terug gekregen. 2 weekjes wachten en alles prima opgelost. Wat mij betreft heeft FC Moto toch weer wat krediet terug verdient...
 
Stel je koopt een helm bij FC-Moto... krijg je dan echt een nieuwe nieuwe? Of zijn het showroom modellen zoals vaak het geval bij motorzaken?
 
FC Moto verkoopt volgens mij veel meer via internet dan in die enkele winkel. De winkel en het magazijn zijn daarnaast ook nog eens gescheiden. De kans dat je een showroommodel koopt is daarom verhoudingsgewijs erg klein. Kan misschien wel een geretourneerde zijn...
 
Stel je koopt een helm bij FC-Moto... krijg je dan echt een nieuwe nieuwe? Of zijn het showroom modellen zoals vaak het geval bij motorzaken?
Als je een helm ergens koopt dan is het toch bijna altijd een showroom-model?
Verwacht je dat na helmpassen en oke, dat ze achter uit het magazijn een volledig nieuwe met doos gaan halen?

Toen ik mijn laatste helm heb aangeschaft, heb ik (uiteraard) eerst de helm gepast. Dan is het op dat moment al een showroom-model.
Als ik 'm niet zou hebben gekocht, wat gaat een zaak er daarna mee doen.............? Natuurlijk proberen te verkopen aan een volgende klant!

Eigenlijk alle helmen in de winkel zijn al 1x of enkele keren gepast voordat ze verkocht worden. En daarom dus showroom-model.
Of hetzij dat het mss winkeldochters zijn geworden, die al 100x zijn gepast, maar toch nooit verkocht.
 
8< Je locale dealer kan de prijs vaak niet "matchen", maar in overleg wordt het verschil wel kleiner. En dan is de vraag wie je de handel gunt...
De lokale middenstand steunen was precies de reden om mijn HJC bij motoport in mijn woonplaats uit te zoeken. Eerst het goede model en de juiste maat vinden. Prima, nu wil ik déze kleurstelling *haalt uitdraai van fc-moto te voorschijn*. (Wit-rood-zwart ). Tja meneer die hebben we niet en kunnen we ook niet bestellen. Huh? Tja importeur heeft andere keuzes gemaakt voor NL dan in DL. Ik zei dat ik expres juist naar een winkel kwam. Dat werd gewaardeerd maar als ik echt die kleur wilde, zat er niets anders op dan 'm op internet te bestellen. Dus dat heb ik dan maar gedaan.
 
Soms kan het idd zijn dat de importeur voor een land bepaalde modellen niet voert. Dus NL, D of een ander land kan verschillen in kleur of maat.
Ik wilde ooit ATB-schoenen. Voor mij is dat maat 44 1/2. Niet leverbaar in NL. Nergens te koop. Toen via internet goede maat gekocht. Zit prima!!