Iemand ervaring met Gilera Fuoco 500 Lt

linusje

MF veteraan
17 apr 2009
1.896
91
Hallo,

Ter vervanging van de xmax 125 van mijn vrouw hadden wij gedacht aan
een gilera fuoco 500.

Interessant voor haar want dat mag met haar rijbewijs B en intussen wat meer power.

Iemand die hier ervaring mee heeft ??

Thanks.
 
zit afgezien van de wettelijke aanpassingen geen verschil in met een normale Fuoco

+ is dat het wat steviger op de poten staat door de verbreding

- is de langere knipperlichten en de lampen die maar aan 1 kant branden maar dit laatste is een kwestie van een stekker om steken en de knippers zijn gewoon in te korten
 
Bedankt.

Ook best een ander windscherm zeker....ziet er wel goed uit maar is wel erg laag.
 
een Givi 340D is een must have optie inderdaad Piaggio/Gilera bied er ook 1 aan maar de Givi is fijner en in mijn ogen mooier

maar ik heb er 3 staan nu mijn oranje en 2 voor de verkoop allemaal omgebouwd naar L5e 1 met nog een Belgies kenteken en 1 met een oosterrijks kenteken deze laatste krijg ik binnen kort een kijker voor
 
Laatst bewerkt:
Je kan zeggen wat je wil, maar Mordan heeft wel de meeste ervaringen met ons gedeeld. Oh nee, die heeft een paar ervaring heel vaak gedeeld. Onwillekeurig moest ik dan ook even lachen... ;)

Naar échte ervaringen ben ik ook wel benieuwd. Rijdt een Fuoco nu heel anders dan een MP3?

Linus, mijn beste advies zou zijn om je vrouw haar motorrijbewijs te laten halen. Er gaat een wereld voor haar open wat betreft voertuigkeuze. Hoewel ik vermoed dat je daar zelf ook wel aan gedacht hebt.
 
Bedankt voor de info.

De fuoco lt in mat zwart is besteld.

Ik post van zodra die hier is.

Het zal een mooi broertje zijn voor mijn tmax 530.
 
het rijdt iets anders door dat de Fuoco meer gewicht op de voorkant heeft personelijk vind ik het lekkerder je kan er meer mee gooien en smijten en je hebt meer gevoel in bochten
 
Terug
Bovenaan Onderaan