Iemand ervaring met motorpak van het merk bering

webdude

Die hard MF'er
14 jan 2003
364
0
groningen
wil een nieuw pak kopen heb een mooie gezien :9~ van het merk bering (jas type nitro) (broek type track) beide te zien op www.bering.fr ik ben dus erg benieuwd of er mensen zijn met ervaring met dit merk ik kan er namelijk bijna niets over vinden op Internet :( . alvast thenkz
 
Mij collega heeft net een nieuw 2-delig pak van ze en ikzelf heb een jas (Cadwell) van ze. Erg mooi afgewerkt spul, ziet er goed uit en heeft een aardige maatvoering. Beetje retro-achtig maar als je daar van houdt helemaal ok. Voor meer vragen kan je me rechtstreeks mailen. Merk is pas kort in NL dus info vinden zal verder lastig zijn.
 
Klopt dus (heb zelf een naked bike en zo\'n strak gelikt pak lijkt mij niet de meest mooie keuze voor dit type motor
verder wil ik toch een beetje strak pak ivm met lange armen enzo.

ben vooral een beetje benieuwd naar bijvoorbeeld stiksels, ritsen etc
 
Klopt dus (heb zelf een naked bike en zo\'n strak gelikt pak lijkt mij niet de meest mooie keuze voor dit type motor
verder wil ik toch een beetje strak pak ivm met lange armen enzo.

ben vooral een beetje benieuwd naar bijvoorbeeld stiksels, ritsen etc

Kan niet anders zeggen als: goed
 
Een vriendin van me werkt in een motorzaak waar ze het ook verkopen en ze is er enthousiast over; goed product en goede Value-for money. Aanrader dus, denk ik.

Grtzz HagaSan.
 
Heb er ook een jack van, ik wilde eens een jack zonder driekwartkont, zit echt heel lekker. ERg ruige looks ook, alsof je zo op je chterwiel Parijd door wil (if that makes any sense) en inderdaad ook heel goedkoop voor wat er allemaal inzit. Je vraagt je af waar ze het van doen, want aan de kwaliteit ligt het niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan