• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Ik ben nieuw (motovlog-beginner)

boromoto

Rookie
Lid geworden
13 feb 2016
Waarderingsscore
0
Hoihoi

Mijn naam is boromoto, 26 lentes jong en ik ben een beginnende motovlogger uit Belgisch Limburg! Ik ben pas begin februari ermee begonnen; dus ik ben op zoek naar zoveel mogelijk hulp en ook contacten in deze community.

Ik zoek dus mensen die zelf motovloggen in Belgie of in Nederland wet wie ik misschien later eens mee zou kunnen samenrijden. Voor de rest vraag ik zoveel mogelijk mensen om bij mij te subscriben, video's te bekijken (thumbs up als je het leuk vind) en een comment te plaatsen met jullie gedachten en eventuele verbeteringen. (ik sta open voor kritiek - het moet allemaal nog veel beter, maar ik heb hulp/input nodig :D)

Dus, stuur me een berichtje en ik subscribe direct terug. Ik steek redelijk veel tijd in youtube e.d. ;)

Groetjes!
boromoto
- YouTube

ik heb niet het hele filmpje gekeken maar uit de foto op je kanaal denk ik dat het een nieuwe vfr800 is ;)
succes en welkom op mf :]

:W Boromoto
full
succes :] *O*

Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full

Welkom op MF!

Ik heb je vlog even bekeken, maar moet heel eerlijk zeggen dat het niet erg boeiend is. Misschien als je een vlog gaat doen, eerst even nadenken over wat je wilt vertellen?

Zelf heb ik het ook geprobeerd, maar vond mijn vlog ook super saai dus na 1 keer nooit meer gedaan :P

Terug
Bovenaan Onderaan