Ik ga rijden met m'n tanktas en neem mee..

Koop i toch gewoon een grotere tas O-)
Je moet niet in problemen denken maar in oplossingen :P

Owkee... dan koop ik wel een Goldwing... ik heb er de leeftijd voor en het beest zit gelijk een stuk comfortabeler op d'r eigen zitplaats, lekker muziekje er bij en van alle gemakken voorzien...


;)
 
Laatst bewerkt:
Owkee... dan koop ik wel een Goldwing... ik heb er de leeftijd voor en het beest zit gelijk een stuk comfortabeler op d'r eigen zitplaats, lekker muziekje er bij en van alle gemakken voorzien...


;)
Nou, ik bedoel maar, oplossingen zat ;)
 
Ik heb (nog) geen tanktas B|

binnenkort wel weer bij de lidl.
alleen is het nogal vervelend om je kaart achter het raampje te moffelen bij die van B-square.

ik ga nog's een andere kopen met een rits rondom het raampje ipv overdwars.
 
behalve een hoop dingen die al genoemd zijn;

Setje reserve lenzen (sinds er een uit mijn oog waaide op een droge dag (ondanks zonnebril en vizier). Hij plakte gelukkig nog op mijn wimper, maar het is wel schrikken)

Overigens in Frankrijk verplicht voor bestuurders: een reservebril of -lenzen.
 
behalve een hoop dingen die al genoemd zijn;

Setje reserve lenzen (sinds er een uit mijn oog waaide op een droge dag (ondanks zonnebril en vizier). Hij plakte gelukkig nog op mijn wimper, maar het is wel schrikken)

Overigens in Frankrijk verplicht voor bestuurders: een reservebril of -lenzen.

ook als je die normaal niet gebruikt?? :?
 
Papieren, portomonnee, setje extra batterijen voor pmr, zonnebril, iets te eten, flesje water, regenhoes voor de tanktas, mobiel en tja... soms ook tampons :+
 
Laatst bewerkt:
Ik kan me niet voorstellen dat er iemand is, die het ene moer kan schelen wat ik in mijn tanktas meeneem. |(
 
ik reed een keer zoiets voorbij... schoot bijna de vangrail in van het lachen!!! _O-


Had je het moment mee moeten maken dat die vent de bril bij dat hondje opdeed! Grommen dat kreng!!!! _O- _O- _O- (voor de duidelijkheid; hondje gromde, niet die vent....voor er weer een paar wakkeren onder ons zijn ;) .... )
 
Terug
Bovenaan Onderaan